„Unicorns Lithuania“: investicijos į šalies startuolius šiemet mažėjo 9 proc.

Šalies startuoliai pirmąjį šių metų pusmetį pritraukė 32 mln. eurų investicijų, arba 9 proc. mažiau nei tuo pačiu metu pernai, kai jos siekė 35 mln. eurų, ketvirtadienį skelbia Lietuvos startuolių asociacija „Unicorns Lithuania“.
„Vienaragių“ stotelė Vilniuje
„Vienaragių“ stotelė Vilniuje / Lukas Balandis / BNS nuotr.

Vis dėlto šiemet sausį–birželį investicijas pritraukė 17 startuolių, arba 70 proc. daugiau nei pirmąjį praėjusių metų pusmetį.  

„Vertinant iš skirtingų perspektyvų, šiemet Lietuvos startuolių ekosistema atrodo gana stipri. Dėmesį atkreipčiau į aktyvumą – 17 pritrauktų investicijų, reikšmingos sumos itin ankstyvoje stadijoje“, – pranešime teigė „Unicorns Lithuania“ laikinoji vadovė Rūta Pukenė.

Jos teigimu, nors bendra pritrauktų investicijų suma šiemet mažesnė nei pernai, artimiausiais mėnesiais gali būti sulaukta bent poros stambesnių startuolių sandorių.

Pasak asociacijos, didžiausią investiciją šiemet pritraukė tarptautinių perlaidų bendrovė „TransferGo“ – 9,3 mln. eurų, gynybos sektoriaus startuolis „Unmanned Defence Systems“ bei lietuvių Silicio slėnyje įsteigtas sveikatos duomenų ir dirbtinio intelekto (DI) technologijų startuolis „Spike“ – po 3,2 mln. eurų.

Tuo metu startuolis „Saltz“ šiemet pritraukė 3 mln. eurų, „Evergrowth“ – 2,5 mln. eurų, „Axiology“ – 2 mln. eurų, „Pixevia“ – 1,5 mln. eurų.

Dar keturi startuoliai šiemet jau pritraukę po 1 mln. eurų – asmeninis DI mentorius „Leya AI“, tvaraus aktyvumo platforma „Walk15“, debesijos optimizavimo sprendimų startuolis „CTO2B“ ir technologinis sprendimas „Softloans“. 

Pasak „Unicorns Lithuania“, vidutinė vienos investicijos į startuolį suma šiemet siekia 1,87 mln. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis