„Uodo“ šeimos turgelis – vis daugiau lietuvių dėmesio sulaukianti savaitgalio pramoga

Tarp gausybės žaislų sau tinkamiausio beieškantys vaikai, mažiesiems ir sau drabužius besirenkančios mamos, kokio rakando namams beieškantys tėčiai – visa tai ir dar daugiau galima išvysti savaitgaliais šešis Lietuvos miestus lankančiuose „Uodo“ šeimos turgeliuose. Motinystės atostogų metu tokią verslo idėją subrandinusi G. Granickienė džiaugiasi, kad į gyvo bendravimo erdves pavyksta pritraukti vis daugiau ir daugiau žmonių.
„Uodo šeimos turgelis“ įvairiuose miestuose
„Uodo šeimos turgelis“ įvairiuose miestuose / „Uodo šeimos turgelio“ nuotr.

Ieškojo savirealizacijos

„Nemaža dalis verslaujančių moterų idėją sugalvojo būtent motinystės atostogų metu. Aš šiuo klausimu nesu išimtis“, – juokiasi Gitana Granickienė.

„Pačios veiklos mintis gimė iš natūralaus poreikio. Kai auginau trečią vaikelį, pradėjau ieškoti savęs realizavimo galimybių. Bandžiau surasti veiklą, kurią pavyktų derinti su vaikų priežiūra. Veiklą, kuri galbūt kažkiek įtrauktų ir kitas mamas“, – apie pirmas verslo mintis pasakojo pašnekovė.

Pasak G. Granickienės, pradėjus tvarkyti vaikų žaislus, rūbelius ir apskritai visas spintas, kilo mintis, kad kažkam būtų galima tai pigiau parduoti, padovanoti, mainyti. „Pamąsčiau, kaip smagu būtų įkurti tokį šeimos turgelį, kur visi pabendrautų, atsineštų jau nebenaudojamų daiktų ir juos parduotų, o įsigytų tokių, kurie labai reikalingi. Ši mintis kažkaip įstrigo ir pamąsčiau, galbūt reikia pabandyti?“ – kalbėjo verslininkė.

Pamąsčiau, kaip smagu būtų įkurti tokį šeimos turgelį, kur visi pabendrautų, atsineštų jau nebenaudojamų daiktų ir juos parduotų, o įsigytų tokių, kurie labai reikalingi.

Būtent tai ir buvo dabar vis populiaresniu tampančio „Uodo“ šeimos turgelio užuomazgos. Paklausta, kodėl turgelis gavo būtent tokį pavadinimą, pašnekovė nusijuokia – norėjome ko nors netradicinio, šmaikštaus. „Manau, kad jis mūsų veiklai labai tinka“, – neabejojo idėjos autorė.

Lengva nebuvo

Savo idėja G. Granickienė pasakojo tikėjusi, nes iki šiol nebuvo labai patogaus būdo pardavinėti jau išaugtus drabužėlius ar nereikalingus daiktus. „Aišku, iš pradžių atsirado internetinis portalas, bet vėliau natūraliai išaugti į gyvą turgelį, o tai – nepalyginami dalykai. Kai žmonės susitinka, pabendrauja, pasikalba apie tuos pačius daiktus – tai visai kas kita“, – pasakojo „Uodo“ šeimos turgelio įkūrėja.

„Internetinis portalas www.uodas.lt ir lieka internetiniu portalu, tačiau dabar kone visą laisvą laiką skiriame gyviems turgeliams. Iš to, kad pradėjome mainyti, keistis ar parduoti vaikų drabužėlius, viskas išaugo į turgų, kuriame parduodami ir mamų, tėvų daiktai, drabužiai, net namų dekoro daiktai – viskas, kas vienuose namuose jau nebereikalinga, o kitiems namams gali būti būtent tai, ko trūksta“, – pasakojo pašnekovė.

„Uodo šeimos turgelio“ nuotr./„Uodo šeimos turgelis“ įvairiuose miestuose
„Uodo šeimos turgelio“ nuotr./„Uodo šeimos turgelis“ įvairiuose miestuose

Pirmieji žingsniai, pasak moters, nebuvo lengvi. Savų resursų įdėti reikėjo nemažai – pradedant laiku, o baigiant ir investicijomis. „Uodo“ šeimos turgelis šiuo metu keliauja po 6 Lietuvos miestus – Kauną, Klaipėdą, Vilnių, Šiaulius, Panevėžį ir Alytų. Kiekvieną savaitgalį šeimos turgelis aplanko vis kitą miestą ir eiliškumo tvarka sukasi ratu, kitaip tariant, kiekvieną miestą aplanko kartą per pusantro mėnesio“, – kalbėjo G.Granickienė.

Pašnekovė prisiminė, kad „Uodo“ šeimos turgelio prigijimas kai kuriuose miestuose nebuvo itin paprastas. „Šeimos turgeliai vyksta didžiausiuose miestų arenose. Kaune – „Žalgirio arenoje“, Panevėžyje „Cido“ arenoje ir pan. Natūralu, kad mes turime susimokėti už nuomą, o jei pakankamas žmonių skaičius nesusirenka, mums tenka patirti nuostolius.

Klaipėdoje kurį laiką buvo būtent taip. Jau buvo minčių, kad galbūt šis miestas tam netinka. Vis dėlto, nenuleidau rankų ir tikėjau, kad turi prigyti. Džiaugiuosi, kad nuojauta pasiteisino. Dabar Klaipėda – vienas aktyviausių miestų“, – pasakojo moteris.

Investicijų į šį verslą, pasak pašnekovės, reikėjo nemažai – ir tokioms kasdienėms lėšoms kaip minėtoji nuoma, ir inventoriui supirkti. „Juk turime aprūpinti žmones, kad vieta prekiauti būtų tinkamai paruošta. Mat dalyvio mokestis kainuoja 10 eurų. „Galiausiai lėšų reikėjo ir internetiniam portalui parengti, ir reklamai bei žmonių atlyginimams“, – pasakojo verslininkė, su kuria prie minėto projekto šiuo metu dirba dar du žmonės.

Moteris džiaugėsi, kad turgelių populiarumas iš tiesių labai auga. Šiuo metu rekordinis dalyvių skaičius – 190.

Reikiamų lėšų projektui įsukti moteris pradėjo ieškoti žvalgydamasi į bankus. Pasak jos, lengva nebuvo, todėl džiaugiasi galėjusi pasinaudoti „Invegos“ (red. UAB „Investicijų ir verslo garantijos“) administruojama finansine priemone – paėmė lengvatinę paskolą iš Verslumo skatinimo fondo.

Įsibėgėja

Moteris džiaugėsi, kad turgelių populiarumas iš tiesių labai auga. Šiuo metu rekordinis dalyvių skaičius – 190. „Labai smagu ir tai, kad daugėja ir miestų, kurie labai laukia šio turgelio, taigi – po truputį pradedame galvoti ir apie naujus žingsnius“, – kalbėjo moteris.

„Tam, kad galėtume žengti į kitus miestus, tikrai reikėtų kolektyvo papildymo, nes dabar paprasčiausiai nespėtume fiziškai. Dabar visi savaitgaliai užimti, kiekvieną šeštadienį ar sekmadienį vykstame į jau suplanuotus miestus, o visą savaitę iki to – ruošiamės“, – kalbėjo „Uodo Šeimos turgelio“ vadovė.

Plėstis, pasak G. Granickienės, savaime aišku – ir noras, ir siekis yra. „Apie kitus miestus tikrai galvojame, tačiau žingsnius reikia gerai suplanuoti. Kai tik būsime pasirengę, su „Uodo“ šeimos turgeliu atkeliausime ir į kitus Lietuvos miestus “, – linksmų turgelių laukiančioms šeimoms vilčių suteikė idėjos iniciatorė. O kol „Uodas“ dar nepasirengęs apkeliauti visos Lietuvos, verslininkė mielai kvietė prisijungti prie jau esamų Kauno, Klaipėdos, Vilniaus, Šiaulių, Panevėžio ir Alytaus turgelių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis