„Įmonių grupei didinti eksporto apimtis leidžia nuosekliai įgyvendinama Organically Innovative verslo strategija, t. y. daugiausiai dėmesio ir toliau skiriame gamybos procesų draugiškumui aplinkai ir aukščiausiai produktų kokybei. Reikšmingiausias eksporto šuolis šiais metais juntamas Skandinavijos regione, kur pavyko pasiekti net 21,4 proc. pardavimų augimą lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2016 m.“, – sako „Utenos trikotažo“ generalinis direktorius Algirdas Šabūnas.
Bendrovė „Utenos trikotažas“ per devynis šių metų mėnesius pardavė produkcijos ir suteikė paslaugų už 16 mln. eurų. Prekybos apimtys, lyginant su 2016 m. atitinkamu laikotarpiu, padidėjo 1,6 mln. eurų arba 11,1 procento. Funkcinių techninių drabužių pardavimai bendrovėje „Šatrija“ per devynis šių metų mėnesius augo 9,2 proc. ir pasiekė 2,4 mln. eurų.
Per tris šių metų ketvirčius bendrovė „Utenos trikotažas“ uždirbo 1,26 mln. eurų ikimokestinio pelno – prieš metus bendrovės ikimokestinis pelnas siekė 391 tūkst. eurų. „Utenos trikotažo“ įmonių grupė per devynis šių metų mėnesius uždirbo 420 tūkst. eurų pelno prieš mokesčius, kai atitinkamu laikotarpiu prieš metus pelnas siekė 820 tūkst. eurų.
„Utenos trikotažas“ yra didžiausia ir viena moderniausių trikotažo produkcijos gamybos įmonių Vidurio ir Rytų Europoje. „Utenos trikotažo“ įmonių grupė, kuriai taip pat priklauso bendrovės „Šatrija“, „Gotija“ ir „Mrija“ (Ukraina), yra SBA koncerno dalis.