„Utenos trikotažas“ nutarė keturiskart sumažinti įstatinį kapitalą

Koncerno SBA kontroliuojamos didžiausios Lietuvoje trikotažo gamintojos „Utenos trikotažo“ akcininkai penktadienį nutarė sumažinti įmonės įstatinį kapitalą 14,8 mln. litų – iki 5 mln. litų ir taip panaikinti sukauptus nuostolius. Tai BNS patvirtino „Utenos trikotažo“ akcininkai.
 Kolekcijos pristatymo akimirka
Kolekcijos pristatymo akimirka / Gretos Skaraitienės / BNS nuotr.

„Utenos trikotažo“ įstatinis kapitalas bus mažinamas, anuliuojant 14,834 mln. akcijų.

Įmonės vadovybė, neoficialiomis BNS žiniomis, akcininkams penktadienį teigė, jog bendrovė planuoja plėstis ir investuoti, o dėl sukauptų milijoninių nuostolių sudėtinga gauti bankų paskolas. Tikimasi, kad anuliavus didžiąją dalį nuostolių, taps realesnė ir dividendų perspektyva, tačiau kada jie galėtų būti mokami, neatskleista.

Anksčiau „Utenos trikotažo“ vadovybė skelbė, jog tikisi, kad balanso išvalymas padės akcininkams vertinti įmonės rezultatus.

„Utenos trikotažo“ grupės pardavimai sausį - birželį siekė 30,7 mln. litų – 9,3 proc. mažiau nei pernai tuo pačiu laiku, įmonė patyrė 6,405 mln. litų konsoliduotų grynųjų nuostolių – 3,3 karto daugiau.

„Utenos trikotažo“ grupei priklauso 89,78 proc. drabužių siuvimo bendrovės „Šatrija“ akcijų, 90,5 proc. mažmeninės prekybos įmonės „Gotija“ akcijų ir 98,95 proc. Ukrainos trikotažo gaminių gamybos bendrovės „MTF Mrija“ akcijų.

Gegužės viduryje 51,12 proc. „ Utenos trikotažo“ akcijų valdė koncernas SBA, 13,61 proc. – investicinis fondas „Amber Trust“, 10,54 proc. – investicinis fondas „East Capital Asset“, 5,52 proc. – investicinis fondas „KJK Fund“. Kitiems akcininkams priklausė 19,21 proc. „ Utenos trikotažo“ akcijų.

„Utenos trikotažo“ akcijos kotiruojamos „Nasdaq Omx“ Vilniaus biržos Oficialiajame prekybos sąraše.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų