„Nuosekli orientacija į aukštesnės pridėtinės vertės, ekologiškus, aukštos kokybės gaminius – tai pagrindiniai mūsų veiklos akcentai. Jie yra tapę pamatiniais santykių su klientais akmenimis. Nežiūrint į tai, kad ekologiška produkcija yra brangesnė, jos paklausa nuolatos auga. Džiaugiamės, kad mūsų technologų ir dizainerių sukurtas gaminys, kuris žavi ne vieną mūsų pirkėją, buvo apdovanotas „Lietuvos metų gaminio 2011“ aukso medaliu“, – pasakojo „Utenos trikotažo“ generalinis direktorius Gintautas Bareika.
Trikotažiniai marškinėliai unikalūs tuo, kad pagaminti iš ypatingai plonų ekologiškos medvilnės verpalų. Iki šiol užauginti ir pagaminti ypač plonus ekologiškos medvilnės verpalus buvo sunku dėl chemikalų, naudojamų žemdirbystėje ir verplų gamyboje, apribojimų. Tačiau didelė pažanga kultūrų genetikoje ir gamybos technologijoje padėjo išspręsti šią problemą.
Šiemet per tris pirmuosius ketvirčius „Utenos trikotažo“ ekologiškos medvilnės gaminių eksportas sudarė 31 proc. visos apyvartos arba 14,3 mln. litų. Tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais ekologiškos medvilnės eksportas sudarė 22 proc. (10,2 mln.Lt). Įmonės ekologiška produkcija parduodama Lietuvoje, eksportuojama į Šveicariją, Švediją, Vokietiją, Austriją, kitas Europos šalis.
Ši lietuviška įmonė – ne tik didžiausia trikotažo gamintoja mūsų šalyje. Ji – viena didžiausių Šiaurės bei Vidurio Europoje. Lietuvos rinkoje parduodama apie dešimtadalį visos produkcijos. Didžiausias dėmesys telkiamas į nuosavų prekinių ženklų „Rokas“, „Gunda“ bei „Eko“ linija pardavimus.
„Utenos trikotažas” vieninteliai šalyje turi teisę savo produkciją papuošti aplinkai palankiu ženklu, geriau žinomu kaip Europos Sąjungos gėlė.