Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Už klastingą reklamą Šiaulių bankas užsidirbo 28 tūkst. eurų baudą

Lietuvos banko valdyba skyrė 28 113 eurų baudą Šiaulių bankui už netinkamai per televiziją skelbtą gyventojams banko siūlytų vartojimo kreditų reklamą. Reklamoje privaloma informacija buvo skelbiama neįskaitomu šriftu ir per trumpai.
Šiaulių bankas
Šiaulių bankas / Šiaulių banko nuotr.

Lietuvos bankas atliko tyrimą ir nustatė, kad skelbiant reklamą pažeisti pagrindiniai Vartojimo kredito įstatyme nustatyti vartojimo kredito sutarties reklamą reglamentuojantys reikalavimai.

Reklamoje vartotojui svarbi privaloma skelbti standartinė informacija tipiniame pavyzdyje buvo nurodoma kur kas mažesniu šriftu televizoriaus ekrano apačioje nei gerokai didesniu šriftu ekrano centre reklamuojamos palūkanos.

Be to, standartinė informacija rodyta vos kelias sekundes, taigi per trumpai, kad vartotojas galėtų šią informaciją perskaityti ir įvertinti.

Atsižvelgus į aplinkybių visumą ir įvertinus lengvinančias aplinkybes, už netinkamą reklamą skirta 0,03 proc. 2017 m. banko bendrųjų metinių veiklos pajamų dydžio bauda.

Privalomą reklamoje standartinę informaciją sudaro šeši elementai, leidžiantys vartotojui suvokti, kokios yra visos paskolos išlaidos (palūkanų norma, vartojimo kredito suma ir visos su kreditu susijusios išlaidos, vartojimo kredito sutarties trukmė, mokėtina įmoka ir visa vartotojo mokėtina vartojimo kredito suma).

Prieš kelis mėnesius dviem bendrovėms Lietuvos bankas taip pat skyrė baudas už televizijos kanalais transliuotą reklamą apie gyventojams siūlytus bendrovių vartojimo kreditus, nes ji neatitiko visų teisės aktų reikalavimų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos