Skelbiama, kad banko klientai permokėjo beveik 50 mln. JAV dolerių.
„Barclays“ nesugebėjo užtikrinti, kad klientai gautų paslaugas, už kurias sumokėjo“, – sakė viena iš SEC Aktyvų valdymo padalinio vadovų Dabney O'Riordan.
Bankas sumokės 97 mln. JAV dolerių, įskaitant 30 mln. JAV dolerių baudą ir 13,8 mln. JAV dolerių palūkanų, į fondą, iš kurio bus kompensuojama investuotojams.
Skelbiama, kad maždaug 2 tūkst. sumokėjo už deramo patikrinimo ir stebėsenos paslaugas, kurios nebuvo suteiktos taip, kaip buvo reklamuotos. 63 klientai permokėjo investicinių fondų mokesčių. O dar 22 138 klientų gavo klaidingas sąskaitas.
Britų bankas nei pripažino savo kaltę, nei ją neigė, kadangi oficialus kaltės pripažinimas galėtų paskatinti investuotojų ieškinius. Be to, SEC retai reikalauja, kad įmonės pripažintų kaltę.