09 26

J.Timberlake'o koncerto nakčiai užsakytą pigesnę nakvynę Kauno viešbutis atšaukė, o kainą pakėlė 5 kartus

Paaiškėjus, kad kitų metų birželio 6-ąją į Kauną atvyks koncertuoti pasaulinio lygio žvaigždė Justinas Timberlake'as, Kauno viešbučiai suskubo kelti kainas. Tačiau tai 15min skaitytojui Lukui išvirto į nemalonią situaciją: ryte užsisakęs apartamentus už tinkamą kainą, vakare jis sužinojo, kad svečių namai rezervaciją atšaukė, o kambario kaina pakilo 5 kartus. Vartotojų teisių tarnyba įžvelgia piktnaudžiavimą.
Svečių namai "Diamond"
Svečių namai "Diamond" / screenshot

Kaip 15min pasakojo skaitytojas Lukas, antradienį (rugsėjo 24 dieną), apie 13 valandą, per platformą „Airbnb“ jis birželio 6-ai dienai svečių namuose „Diamond“ užsisakė apartamentus. Kambarys kainavo 92 eurus nakčiai, vyras iškart sumokėjo ir rezervacijos mokestį.

Tačiau tos pačios dienos vakare, apie 20 valandą, Lukas sužinojo, kad paslaugos pardavėjas jo atsakymą atšaukė, o kainą pakėlė iki 550 eurų.

„Paslaugos pardavėjas parašė, kad už tokią sumą negali tai dienai man išnuomoti kambario ir kainą pakėlė iki 550 eurų. Absurdas ir apgaudinėjimas. Mane ne tik, kad apgavo bet ir pakėlė kainą 5 kartus“, – piktinosi vyras.

15min jau rašė, kad rugsėjo 23 dieną, pirmadienį, paskelbta, kad Kaune birželio 6 dieną vienintelį koncertą surengs J.Timberlake'as. Netrukus Kauno viešbučiai ėmė kelti kainas – birželio 6 d. nakvynė viešbučiuose kainuoja nuo 300 eurų.

Svečių namų „Diamond“ vadovė Audra Radiševska 15min aiškino, kad taip atsitiko dėl trumpalaike nuoma užsiimančios „Airbnb“ platformos techninių subtilybių, nes kaina, už kurią klientas užsisakė nakvynę, buvo ne tos, o ankstesnės dienos.

Tuo tarpu Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba įžvelgė paslaugos tiekėjo piktnaudžiavimą.

Atsakomybės neprisiima

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis