„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Užsisakyta kelionė vyksta ne taip, kaip planuota? Patarė, kur iš karto kreiptis

Viešbutis su vaizdu į jūrą, gražus interjeras, pramoginės ekskursijos ir nemokamas maitinimas – visa tai buvo numatyta sutartyje, tačiau neatitiko realybės? Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) nurodo, į ką dėl to kreiptis keliautojams ir kas atsakingas už įsipareigojimų vykdymą.
Vilniaus oro uostas penktadienį
Vilniaus oro uostas

Pasak VVTAT specialistų, kelionės organizatorius yra atsakingas už sutartyje numatytų įsipareigojimų tinkamą vykdymą, neatsižvelgiant į tai, ar tuos įsipareigojimus turėjo įvykdyti kelionės organizatorius, ar kiti paslaugų teikėjai, kurių pagalba kelionės organizatorius naudojosi.

„Jei kelionės metu turite nusiskundimų, reikia nedelsiant pareikšti pretenzijas kelionių organizatoriaus atstovams, o jiems nesiėmus veiksmų, pateikti pretenzijas raštu.

Teisės aktai nustato, kad, jeigu sutartis nėra vykdoma, atsižvelgiant į turisto protingus lūkesčius, kelionės organizatorius privalo atlyginti jam nuostolius“, – rašoma VVTAT pranešime.

Tarnyba rekomenduoja rinkti visus mokėjimo kvitus ir sąskaitas už papildomas išlaidas, patirtas dėl iškilusių problemų. Pavyzdžiui, jeigu nebuvo pietų, nors turizmo paslaugų teikimo sutartyje buvo numatytas maitinimo tipas „viskas įskaičiuota“.

Taip pat reikia fiksuoti neatitikimus, daryti nuotraukas, filmuoti.

„Jei surinksite visus įrodymus, bus lengviau išspręsti ginčą dėl nuostolių atlyginimo“, – nurodo specialistai.

O štai jeigu kelionę organizavote pats ir užsakytas viešbutis neatitiko lūkesčių, pirmiausia reikėtų kreiptis į viešbučio administraciją.

„Prie pretenzijos reikėtų pridėti nuostolius pagrindžiančius įrodymus, nuotraukas ar vaizdo įrašus.

Paslaugos teikėjas kelionės organizatorius, o savarankiškos kelionės atveju – apgyvendinimo įstaiga, privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nuo pretenzijų gavimo dienos raštu atsakyti vartotojui.

Ginčo nepavykus išspręsti taikiai, vartotojai turi teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą dėl ginčo nagrinėjimo ne teismo tvarka.

Kartu su prašymu reikėtų pateikti turimų dokumentų kopijas: sutarties kopiją, nuostolius patvirtinančius dokumentus, kreipimąsi į kelionių organizatorių, kelionių organizatoriaus atsakymą, nuotraukas ir kita“, – nurodė VVTAT.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“