Vaikiškų prekių įmonės „Kotryna“ ir „Voira“ galutinai į vieną bendrovę susijungs liepą

Vaikiškų prekių prekybos bendrovė „Kotryna“ šiemet žada galutinai prisijungti daugiau nei prieš metus įsigytą žaislų prekybos įmonę „Voira“ – galutinai į vieną bendrovę įmonės turėtų susijungti šiemet liepą.

Sustiprėjusi bendrovė plečia pradavimo tinklą Baltijos šalyse ir tiesia kelius įsitvirtinti Rytų kaimynystėje, penktadienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.

Žaislais ir prekėmis vaikams prekiaujanti „Kotryna“ praėjusiais metaisžengė didmeninės prekybos plėtros į Baltarusiją žingsnį, ten jau veikia bendrovės atstovybė.

„Kotrynos“ vadovai pažymi, kad nors didelė kaimynė masina savo dydžiu ir artumu, išskėstom rankom kaimynai prekybininkų nelaukia, tad įsitvirtinti Baltarusijoje nėra. Baltarusijoje kol kas planuojamas tik prekių platinimas didmeninėje prekyboje.

Plėtros kanalų ieškoma ir Rusijoje. Šioje kaimyninėje šalyje šiuo metu bendrovė dirba per partnerius.
„Kol kas Vakaruose neplanuojame nieko, ten didelė konkurencija. Tik Rusija ir Baltarusija, tokios dvi kryptys. Apskritai, pirmiausia reikia susitvarkyti namie, Baltijos šalyse. Yra dar daug nepadaryta, dar reikia plėstis Estijoje, o ir Latvijoje reikėtų atidaryti nemažai parduotuvių. Tada galima galvoti ir apie Rytus“, – apie artimiausius plėtros darbus sako „Kotrynos“ ir 2009 metais įsigytos Kauno „Voiros“ savininkas Valdas Nanartavičius.

Išsiplėtusi bendrovė Baltijos šalyse valdo daugiau nei 40 parduotuvių. Apie 30 jų yra Lietuvoje, dar 8 – Latvijoje, 4 –Estijoje.

Vaikiškų prekių mažmenine ir didmenine prekyba besiverčianti „Kotryna“ valdo parduotuves „Mažylio pasaulis“, „Kotryna“, „Cipollino“, „Vaikų miestas“ ir „Chicco“. „Voiros“ firminės parduotuvės – „Žaislų planeta“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų