Pagal sutartį su „Karstensens Skibsværft AS“, žvejybinio tralerio „Havsnurp“ korpuso statybos darbai Vakarų Baltijos laivų statykloje prasidės šių metų birželį ir truks iki 2012 m. vasario.
Pasirašytoje sutartyje užsakovui numatyta galimybė užsakyti dar dviejų identiškų laivų korpusų statybą, kuri turėtų būti patvirtinta šių metų balandį. Viso į vandenį turėtų būti nuleisti trys žvejybiniai traleriai. Vieno žvejybinio laivo korpuso statybos vertė – apie 11 mln. litų.
„Tai jau antrasis „Karstensens Skibsværft AS“ projektas, patikėtas įgyvendinti mūsų įmonei. 2010 m. rugpjūtį šiam užsakovui buvo sėkmingai perduotas dvejopos paskirties žvejybinis traleris „Christina E“. Toks užsakovo pasitikėjimas VBLS kompanija mums yra labai reikšmingas ir džiugus“, – sakė UAB „Vakarų Baltijos laivų statykla“ direktorius Jevgenijus Petrovas.
Žvejybinio tralerio ilgis – 62,60 m, plotis – 12,8 m, grimzlė – 4,9 m, greitis – 16,5 mazgų, laivo įgula – iki 12 žmonių. Laive žuvys bus saugomos atšaldyto jūros vandens talpyklose, kurių bendra talpa sudaro 1380 kubinių metrų. Korpuso statybos priežiūrą atliks klasifikacinė bendrovė „Det Norske Veritas”, kuri laivui suteiks +1A1 Ice C klasę.
Tralerio plieninis korpusas, kurio svoris 784 tonos, bus pastatytas ir įrengtas Klaipėdoje, o baigiamieji darbai bus atlikti „Karstensens Skibsværft AS“ (Danija). UAB „Vakarų Baltijos laivų statykla“ žvejybiniame traleryje sumontuos pagrindinį variklį, reduktorių, veleno generatorių, veleno-sraigto kompleksą ir kitą įrangą. Laivo korpusas užsakovui bus pristatytas pilnai metalizuotas ir nudažytas pagal dažymo specifikaciją. Statybų metu taip pat bus panaudotos konstrukcijos iš aliuminio ir nerūdijančio plieno, sumontuoti vamzdynai ir rezervuarai atšaldytam jūros vandeniui.
Pagal sutartį su Norvegijos kompanija „Liegruppen Fiskeri AS“, žvejybinio tralerio korpuso statybos darbai Vakarų Baltijos laivų statykloje prasidės jau šių metų gegužę ir truks iki 2011 m. pabaigos. Projekto vertė – apie 13 mln. litų.
Pasirašytoje sutartyje taip pat yra opcija dar vieno tralerio korpuso statybai. Norvegijos užsakovo sprendimas dėl papildomo laivo statybos turėtų paaiškėti iki šių metų birželio vidurio.
Žvejybinio tralerio ilgis – 64 m, plotis – 13,8 m. Laive bus devyni atšaldyto jūros vandens rezervuarai. „Vakarų Baltijos laivų statykla“ specialistai žvejybiniame traleryje sumontuos pagrindinį variklį, reduktorių, vairo-sraigto kompleksą, įvairias vamzdynų ir kitas sistemas. 871 tonas sveriantis korpusas bus metalizuotas ir nudažytas. Laivo statybos priežiūrą atliks klasifikacinė bendrovė „Det Norske Veritas”.
Šiais metais bendrovė „Vakarų Baltijos laivų statykla“ pagal pasirašytas sutartis be žvejybinių tralerių įgyvendinami ir kiti laivų statybos projektai, tokie kaip dviejų automobilių ir keleivių keltų, dviejų eko buksyrų, dviejų daugiafunkcinės paskirties sausakrūvių laivų statyba, specifinio laivo – žemsiurbės, blokų statyba. Taip pat nuolat vedamos derybos su potencialiais klientais dėl naujų laivų statybos užsakymų.