Tralerio korpuso ilgis siekia 69,9 metrus, plotis – 14,2 metro, grimzlė – 4,9 m, greitis – 16,5 mazgų, laivo įgula – iki 12 žmonių. Naujame laive buvo įrengtos vamzdynų, kabelinės trasos, užtvirtinti pagrindiniai įrengimai bei mechanizmai, taip pat įdiegtos naujos kartos nestandartinės manevravimo sistemos. Projekto vertė – apie 11 mln. litų.
Tai jau trečiasis „Karstensens Skibsværft AS“ projektas, patikėtas įgyvendinti UAB „Vakarų Baltijos laivų statykla“ specialistams. 2012 m. kovą šiam užsakovui buvo sėkmingai perduotas dar vienas žvejybinio tralerio korpusas „Havsnurp“, o 2010 metais - dvejopos paskirties žvejybinis traleris „Christina E“.
Tralerio „Cattleya“ plieninis korpusas, kurio svoris 1080 tonos, buvo pastatytas Klaipėdoje, o baigiamieji darbai bus atlikti „Karstensens Skibsværft AS“ (Danija). UAB „Vakarų Baltijos laivų statykla“ kartu su „Wartsila“ specialistais žvejybiniame traleryje sumontavo veleno-sraigto kompleksą o kita įrangą buvo tik užtvirtinta. Laivo statybai panaudotos konstrukcijos iš aliuminio ir nerūdijančio plieno, sumontuoti vamzdynai ir rezervuarai atšaldytam jūros vandeniui kurio pageidavo pats laivo savininkas. Korpuso statybos priežiūrą atliko klasifikacinė bendrovė „Det Norske Veritas”, kuri laivui suteikė +1A1 Ice C klasę.
Pradinėje laivų statybos sutartyje buvo numatyta opcija į dar vieno tralerio statybą, jei darbai bus atliekami kokybiškai ir atitiks aukštus užsakovo reikalavimus. Šiai dienai, UAB „Vakarų Baltijos laivų statykla“ su kompanija „Karstensens Skibsvaerft A/S“ pasirašė dar vieno papildomo žvejybinio laivo korpuso statybos kontraktą ir pratęsė turimus sutartinius įsipareigojimus.
AB „Vakarų laivų gamykla” įmonių grupę vienija 22 skirtingų specializacijų kompanijos. Kontrolinį 95,78 proc. AB „Vakarų laivų gamykla“ akcijų paketą valdo Estijos koncernas „BLRT Grupp“. Įmonių grupėje dirba apie 1900 žmonių.
„Karstensens Skibsvaerft A/S“ yra ilgametes laivų statybos tradicijas puoselėjanti Danijos kompanija, kurioje dirba apie 250 darbuotojų. Kompanija buvo įkurta 1917 metais, o jai vadovauja jau penkta įkūrėjų karta. Pagrindinė kompanijos veikla – žvejybinių tralerių statyba ir įrengimas, taip pat jau kuris laikas kompanija gauna užsakymus statyti kareivinius laivus Danijos karinėms jūrų pajėgoms.