„Pirmą kartą „Vichy“ vandens parko abonementai buvo pristatyti praėjusiais metais. Akivaizdu, kad žmonės įvertino jų naudą, tad susidomėjimas šiais abonementais šiemet buvo neįtikėtinas“, − sakė „Tiketos“ rinkodaros vadovas Martynas Navickas.
Susidomėjimas buvo toks didelis, kad po 11 min. nuo abonementų platinimo pradžios teko 3 val. išjungti „Tiketos“ elektroninės prekybos sistemą. Sistema buvo sustabdyta, nes norinčiųjų įsigyti abonementus pirkėjų skaičius net dešimtis kartų viršijo nustatytus per „Tiketą“ platinamų bilietų kiekius.
„Norime nuraminti visus pirkėjus: nors sistema ir buvo sustabdyta, visi jie yra sustatyti į virtualią eilę ir netrukus paaiškės laimingieji, kurie spėjo įsigyti abonementus už pačią mažiausią kainą“, − sakė M.Navickas.
Iš viso į prekybą buvo paleista 4000 pigiausių vandens parko „Vichy“ abonementų. Nespėję jų įsigyti žmonės galės nusipirkti brangesnius, kainuosiančius nuo 299 Lt. Šių abonementų kiekis taip pat bus ribotas, o kainos augs.
„Tiketa“ priklauso grupei „SEVEN entertainment”, vienijančiai įvairiose pramogų srityse pirmaujančias Lietuvos bendroves, užsiimančias arenų, vandens parkų, šeimos pramogų centrų valdymu, renginių organizavimu bei bilietų platinimu.