Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vandens parko „Vichy“ abonementai sulaukė milžiniško susidomėjimo

Šiandien, prasidėjusi pardavinėti „Vichy“ vandens parko metinius abonementus, elektroninės prekybos bendrovė „Tiketa“ sulaukė milžiniško klientų antplūdžio.
Vakarėlis vandens parke
Vakarėlis vandens parke / „Scanpix“ nuotr.

„Pirmą kartą „Vichy“ vandens parko abonementai buvo pristatyti praėjusiais metais. Akivaizdu, kad žmonės įvertino jų naudą, tad susidomėjimas šiais abonementais šiemet buvo neįtikėtinas“, − sakė „Tiketos“ rinkodaros vadovas Martynas Navickas.

Susidomėjimas buvo toks didelis, kad po 11 min. nuo abonementų platinimo pradžios teko 3 val. išjungti „Tiketos“ elektroninės prekybos sistemą. Sistema buvo sustabdyta, nes norinčiųjų įsigyti abonementus pirkėjų skaičius net dešimtis kartų viršijo nustatytus per „Tiketą“ platinamų bilietų kiekius.

„Norime nuraminti visus pirkėjus: nors sistema ir buvo sustabdyta, visi jie yra sustatyti į virtualią eilę ir netrukus paaiškės laimingieji, kurie spėjo įsigyti abonementus už pačią mažiausią kainą“, − sakė M.Navickas.

Iš viso į prekybą buvo paleista 4000 pigiausių vandens parko „Vichy“ abonementų. Nespėję jų įsigyti žmonės galės nusipirkti brangesnius, kainuosiančius nuo 299 Lt. Šių abonementų kiekis taip pat bus ribotas, o kainos augs.

„Tiketa“ priklauso grupei „SEVEN entertainment”, vienijančiai įvairiose pramogų srityse pirmaujančias Lietuvos bendroves, užsiimančias arenų, vandens parkų, šeimos pramogų centrų valdymu, renginių organizavimu bei bilietų platinimu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos