Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vartotojas pasipiktino: jei mobilusis ryšys pinga, kodėl brangsta planai

15min skaitytojas pasipiktino, kad yra verčiamas rinktis brangesnį „Tele2“ mobiliojo ryšio planą nei iki tol galiojusi sutartis – jam taikyti įkainiai panaikinti. Bendrovė paaiškina, kad tarifų planai pakoreguoti po to, kai įsigaliojo bendri visoje ES tarptinklinio ryšio tarifai – senieji planai tapo nuostolingi. Be to, klientams pasiūloma daugiau gigabaitų ar kitų paslaugų, todėl paslaugos pinga.
„Tele2“
„Tele2“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

15min skaitytojas Valdemaras pasakojo, kad ilgą laiką naudojosi „Tele2“ paslaugomis ir jam per mėnesį neterminuota sutartis kainavo 5,19 euro. Už tai jis gaudavo 360 minučių pokalbių, 10 tūkst. SMS žinučių ir 2 gigabaitus duomenų. Jis tikėjosi, kad neterminuota sutartis turi galioti „iki grabo lentos“.

„Turiu dvi sutartis, dviem telefonams, abi neterminuotos, ir moku už jas 5,19 euro. Jau kurį laiką gaunu žinutes, ir va šiandien gavau eilinę žinutę, kad mano sutartis baigiasi vasario 28 d. Bet pabrėžiu – mano sutartis neterminuota ir neturėtų baigtis vasario 28 d. Ir, aišku, man siūlo rinktis kitą planą, kuris jau kainuoja 8,5 euro. Tai, sakyčiau, čia toks bandymas pasikelti finansinius rodiklius ir šantažuoti. Ir aš manyčiau, kad čia esu toks ne vienintelis žmogus“, – piktinosi Valdemaras.

Tačiau jis pripažino, kad siūlomas planas jau yra kitoks, nei jo turimas – vietoje 360 minučių pokalbiai būtų neriboti, vietoje 2 gigabaitų duomenų, jam pasiūlyti 8 gigabaitai.

„Bet čia jau siūloma terminuota sutartis dvejiems metams ir mėnesinis mokestis 8,5 euro. Tai aišku, sau tris eurus su kapeikom jie linkę užsidirbti, kad tik pasikeisčiau sutartį į didesnę pusę“, – sako Valdemaras.

Jis tikina, kad niekaip nereaguos į tokį pasiūlymą – esą jau pusę metų gauna panašias žinutes, ir iki šiol paslauga taip ir nebuvo nutraukta.

Viktorijos Savickos / 15min nuotr./PILDYK
Viktorijos Savickos / 15min nuotr./PILDYK

„Tai gal pats klientas turėtų nuspręsti, kiek ir ko jam reikia. Ir ta sutartis turėtų galioti iki grabo lentos, kol „Tele2“ paskelbs, kad naujinamos neterminuotos sutartys ir visiems reikėtų sudaryti iš naujo. O kol kas gavau tik pasiūlymą, jame nenurodyta, nei kada baigsis ar panašiai. Neparašyta, ar privaloma, ar sutartis nutrūks“, – neaiškumais dalijosi Valdemaras.

Jis aiškina, kad jeigu bendrovė savavališkai nutrauks sutartį, tik tuomet mėgins ieškoti teisybės.

„Aš prieš pusmetį jau buvau gavęs panašius paraginimus. Jie buvo nutilę, dabar retkarčiais vėl pasikartoja. Aš taip įsivaizduoju, kad jie klientus prasuka per savo kompiuterį ir bando taip pašantažuoti. (…) Ogi nieko nedarysiu, lauksiu, kol bandys nutraukti sutartį, o tada klausiu, kokiu pagrindu nutraukė sutartį“, – sako Valdemaras.

Tele2“: galime nutraukti sutartį įspėję prieš mėnesį

Tačiau telekomunikacijų bendrovės turi teisę nutraukti neterminuotas sutartis pranešusi prieš mėnesį, informavo „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Baltijos šalims Andrius Baranauskas.

Anot jo, dėl pasikeitusio ES reglamentavimo senieji siūlyti planai pasidarė nuostolingi.

Asmeninio archyvo nuotr./„Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Baltijos šalyse Andrius Baranauskas
Asmeninio archyvo nuotr./„Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Baltijos šalyse Andrius Baranauskas

„Praėjusią vasarą dalį mokėjimo planų panaikinome dėl to, kad jie tapo nuostolingi įsigaliojus naujam ES reglamentavimui. Dabar užsienyje, Europoje, esantis klientas mums sumoka mažiau, nei didmeninė kaina, už kurią operatoriai parduoda paslaugas mums. Ir tie planai tapo nuostolingi“, – sako A.Baranauskas.

Jis aiškina, kad pradžioje panaikinti neterminuoti planai, o terminuotos sutartys paliktos galioti iki termino pabaigos – tuomet klientams siūlomi atnaujinti planai.

„Kol galiojo terminuota sutartis, tol klientų nelietėme – nors mums tie planai ir buvo nuostolingi dėl ES reglamentavimo. Dabar jau informavome, kad tie planai naikinami. Turime teisę nutraukti neterminuotą sutartį įspėję apie tai klientą prieš mėnesį“, – dėsto A.Baranauskas.

Jis nesutinka, kad mobilusis ryšys brangsta.

„Kiek mačiau Statistikos departamento duomenis, tokios paslaugos vis dar pinga. Ką mes vadiname paslaugomis – jei vartotojas gauna papildomų paslaugų, pradeda naudoti daugiau duomenų, tai natūralu, kad mokės daugiau nei tada, kai naudojo dešimt kartų mažiau duomenų. Negali sakyti, kad nenaudinga. Galbūt gauni „Deezer“ ar kitą paslaugą. Tai iš kišenės kaip ir daugiau pinigų, bet ir paslaugų gauni daugiau“, – sako A.Baranauskas.

Statistikos departamento duomenimis, gruodį telefono ir telefakso paslaugos Lietuvoje buvo 2,1 proc. brangesnės nei prieš metus.

Atlikti tiesioginio planų palyginimų nėra galimybės – skiriasi suteikiamo interneto kiekiai, kainos nuolat veikiamos laikinų akcijų.

15min nuotr./„Tele2“ neribotų pokalbių planų kainos šiemet ir pernai vasarį
15min nuotr./„Tele2“ neribotų pokalbių planų kainos šiemet ir pernai vasarį

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai