„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Vartotojų pasitikėjimo rodiklis gegužę sumažėjo 1 punktu

Vartotojų pasitikėjimo rodiklis gegužę Lietuvoje buvo minus 1 ir, palyginti su balandžiu, sumažėjo 1 proc. punktu.
Prekybos centras „Panorama“, sušvelninus karantiną
Vartotojai / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.
Temos: 1 Pasitikėjimas

Palyginti su balandžiu, gyventojai šiek tiek geriau vertino namų ūkio finansinės padėties pokyčius per praėjusius 12 mėnesių, blogiau – namų ūkio finansinės ir šalies ekonominės padėties perspektyvas ir didesniems pirkiniams ketino išleisti mažiau, skelbia Valstybės duomenų agentūra.

Gegužę 23 proc. gyventojų teigė, kad jų namų ūkio finansinė padėtis pagerėjo, 32 proc. – kad pablogėjo (balandį – atitinkamai 22 ir 34 proc.).

Gyventojų, besitikinčių namų ūkio finansinės padėties gerėjimo, dalis, palyginti su praėjusiu mėnesiu, sumažėjo 2 punktais iki 24 proc., 1 punktu iki 13 proc. padaugėjo gyventojų, manančių, kad padėtis blogės.

Vartotojų pasitikėjimo rodiklis mieste ir kaime gegužę nesiskyrė. Palyginti su praėjusiu mėnesiu, mieste vartotojų pasitikėjimo rodiklis sumažėjo 1, kaime – 2 punktais.

Per metus – gegužę, palyginti su 2022 metų geguže – vartotojų pasitikėjimo rodiklis padidėjo 7 punktais. Palyginti su prieš metus išsakyta nuomone, gyventojai optimistiškiau vertina namų ūkio finansinės ir šalies ekonominės padėties perspektyvas, bet didesniems pirkiniams ketina išleisti šiek tiek mažiau.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų