Vartotojų pasitikėjimo rodiklis rugsėjį padidėjo 3 punktais

Vartotojų pasitikėjimo rodiklis rugsėjį buvo 1 ir, palyginti su rugpjūčiu, padidėjo 3 proc. punktais.
BNS nuotr.
Vartotojai
Temos: 1 Statistika

Vartotojų pasitikėjimo rodiklio didėjimą lėmė teigiami visų jo sudedamųjų dalių pokyčiai, o didžiausios įtakos turėjo šalies ekonominės padėties perspektyvų per ateinančius 12 mėnesių vertinimas, skelbia Valstybės duomenų agentūra.

Rugsėjį, palyginti su rugpjūčiu, gyventojų, besitikinčių, kad šalies ekonominė padėtis gerės, dalis padidėjo 4 punktais, manančių, kad padėtis blogės, sumažėjo 6 punktais.

Gyventojų nuomonė apie namų ūkio finansinės padėties perspektyvas, palyginti su rugpjūčiu, pasikeitė nedaug: kaip ir rugpjūtį, 23 proc. gyventojų tikėjosi, kad per ateinančius 12 mėnesių ji gerės, 11 proc. manė, kad blogės (rugpjūtį – 12 proc.).

Vertinant namų ūkio finansinės padėties pokyčius per praėjusius 12 mėnesių, rugsėjį, kaip ir rugpjūtį, 19 proc. gyventojų teigė, kad padėtis pagerėjo, 26 proc. manė, kad ji pablogėjo (rugpjūtį –30 proc.).

Vartotojų pasitikėjimo rodiklis mieste ir kaime rugsėjį nesiskyrė. Palyginti su praėjusiu mėnesiu, mieste vartotojų pasitikėjimo rodiklis padidėjo 2, kaime – 3 punktais.

Per metus – rugsėjį, palyginti su 2022 metų rugsėju – vartotojų pasitikėjimo rodiklis padidėjo 17 punktų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų