Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vartotojų pasitikėjimo rodiklis spalį sumažėjo 3 punktais

Vartotojų pasitikėjimo rodiklis spalį buvo minus 2 ir, palyginti su rugsėju, sumažėjo 3 proc. punktais.
BNS nuotr.
Vartotojai

Palyginti su rugsėju, vartotojų pasitikėjimo rodiklio sumažėjimui didžiausią įtaką turėjo šalies ekonominės padėties perspektyvų per ateinančius 12 mėnesių vertinimas, skelbia Valstybės duomenų agentūra.

Spalį, palyginti su rugsėju, gyventojų, manančių, kad šalies ekonominė padėtis gerės, dalis sumažėjo 4 punktais, besitikinčių, kad padėtis blogės, dalis padidėjo 7 punktais.

Gyventojų nuomonė apie namų ūkio finansinės padėties perspektyvas, palyginti su rugsėju, beveik nepasikeitė: 26 proc. gyventojų tikėjosi, kad per ateinančius 12 mėnesių ji gerės, 12 proc. manė, kad blogės (rugsėjį – atitinkamai 23 ir 11 proc.).

Vartotojų pasitikėjimo rodiklis mieste ir kaime spalį skyrėsi 2 punktais: mieste jis buvo minus 1, kaime – minus 3. Palyginti su praėjusiu mėnesiu, mieste vartotojų pasitikėjimo rodiklis sumažėjo 2, kaime – 4 punktais.

Per metus – spalį, palyginti su 2022 metų spaliu – vartotojų pasitikėjimo rodiklis padidėjo 13 punktų.

Vertindami šalies ekonominės padėties pasikeitimą per praėjusius 12 mėnesių, spalį 16 proc. gyventojų teigė, kad ji pagerėjo (rugsėjį – 17 proc.), 52 proc. – kad pablogėjo (rugsėjį – 47 proc.).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai