Praėjusiais metais „Amalva“ uždirbo 11,3 mln. litų ikimokestinio pelno, arba trečdaliu daugiau nei 2010-aisiais, pirmadienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.
„Užsakymų netrūksta ir jų būtų gerokai daugiau, jei gamintume kitiems prekių ženklams. Bet mes greitų pajamų nesivaikome – nuosavas prekės ženklas garantuoja didesnį stabilumą ir uždarbį“, – sakė „Amalvos“ direktorius Albinas Čėpla.
Didžiąją dalį gaminių „Amalva“ eksportuoja – daugiausia į Skandinavijos šalis, Prancūziją, Lenkiją, beveik visą produkciją įmonė parduoda su savo prekės ženklu „Komfovent“. Šiemet bendrovė žengė į Vokietijos rinką ir mėgins joje įsitvirtinti. „Amalva“ taip pat turi dvi antines bendroves Rusijoje ir vieną Latvijoje.