„Vėl stringa mokėjimų sistemos „Paysera“ veikla“, – pasakojo bendrovės „Termoprojektai“ direktorius Remigijus Petraitis.
Jis pabrėžė, kad tai yra mažiausiai trečias kartas, kai stringa „Paysera“ sistema.
„Paskambinus jiems, po 5 minučių jie nenoriai pripažino, kad nuo pirmadienio pietų sistema neveikia, ir jokio konkretaus atsakymo, kada veiks, nėra“, – pasakojo įmonės vadovas.
Per pirmas dvi savaitės dienas jo bendrovė jau atliko pavedimų už maždaug 10 tūkst. eurų, ir jie yra „pakibę“.
„Mūsų partneriai lėšų negauna, mes jų susigrąžinti taip pat negalime“, – piktinosi R.Petraitis.
15min bendraujant su vyru telefonu, jis patikrino sistemą – pirmadienio pavedimai jau yra įvykę, tačiau antradienio mokėjimai vis dar neįvykdyti.
R.Petraitis, pabrėždamas, kad tai yra ne pirmas kartas, kai užstringa sistema, svarsto apie perėjimą prie kitos mokėjimų sistemos.
„Tai nėra bankas, todėl lėšos nėra apdraustos indėlių draudimu. Labai neramu“, – kalbėjo vyras.
Bendrovės vadovas Vytenis Morkūnas 15min pripažino, kad beveik parą buvo sutrikę mokėjimai per „Paysera“ sistemą.
„Buvo sutrikimų. Mes per dieną kokius 10 kartų keičiame kodą, ką nors gerinam, atnaujinam. Vienoje vietoje buvo klaida. Dalis pervedimų užstrigo. Ryte tai tęsėsi iki maždaug pusės dvyliktos. Suradom klaidą, pervedimai vyksta“, – sakė V.Morkūnas.
Jis pasakojo, kad klientų lėšas laiko atskirtas nuo savo pinigų, jie yra laikomi komerciniuose bankuose.
„Jeigu su „Paysera“, neduok Dieve, būtų kažkas blogai, tai klientų pinigai yra laikomi visiškai atskirai, saugiai, iš jų negalėtų vykti jokie skolų išieškojimai ir pan., – sakė V.Morkūnas. – Kai žmogus pasipildo „Paysera“ sąskaitą, jis perveda pinigus į tam tikro banko „Paysera“ depozitinę sąskaitą, nurodydamas unikalų kodą. Pagal tai žinome, kuriam žmogui priskirti lėšas.“