Tam, kad tinkamai pasiruoštume naujai plėtrai ir įsivertintume įmonės efektyvumą, nusprendėme dalyvauti VšĮ „Versli Lietuva“ projekte „Konkurencingumo centras“ ir pasinaudojome pardavimų, rinkodaros ir santykių su klientais valdymo konsultacijomis. Projekto metu atlikta lyginamoji įmonių analizė patvirtino, kad norėdami padidinti pardavimus ir pelningumą, turime pasirodyti rinkoje su nauju, savuoju prekės ženklu bei stiprinti pardavimų ir rinkodaros padalinį.
Džiaugiamės, kad per ganėtinai trumpą projekto laiką sukūrėme ir įregistravome prekės ženklą „InAvati“, su kuriuo sėkmingai pristatėme moteriškų paltų bei švarkų kolekciją tarptautinėse parodose Paryžiuje ir Londone. Per parodas užmezgėme kontaktų su užsakovais iš Belgijos, Jungtinės Karalystės, Vokietijos, Švedijos, kt. šalių. Taip pat, padedami profesionalių projekto konsultantų ir naudodamiesi VšĮ „Versli Lietuva“ eksporto seminarų medžiaga, išskyrėme tikslines rinkas, parengėme rinkodaros strategijos planą, iki šiol vykdome aktyvius pardavimus užsienyje. Metų pabaigoje planuojame įsidiegti ISO 9001 standartus, kad išlaikytume gaminių ir paslaugų kokybę, kuria didžiuojamės.