Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Vičiūnų restoranų grupės“ pajamos 2011 metais išaugo beveik 50 procentų

„Vičiūnų restoranų grupė“ praėjusiais metais gavo 54,4 milijonus litų pajamų ir 2010 metų apyvartą viršijo 49 proc. Prognozuojama, kad grupės apyvarta šiais metais ir toliau augs, o metų pabaigoje sieks maždaug 75 milijonus litų.
Pica
Pica / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Iš viso šiais metais „Vičiūnų restoranų grupė“ ketina atidaryti daugiau nei dešimt naujų restoranų Lietuvoje bei du naujus padalinius Latvijoje. Pirmasis iš jų – picerija „Charlie pizza“ – jau šią savaitę atvers duris Vokiečių gatvėje, Vilniuje. Kovo pabaigoje lankytojus pakvies ir restoranų „Charlie Pizza“, „Charlie Kids“ bei „La Crepe“ kompleksas atsinaujinusioje Vilniaus centrinėje universalinėje parduotuvėje, o buvusio Vilniaus centrinio knygyno vietoje Gedimino prospekte „La Crepe“ įsikurs pavasariui įpusėjus.

„Spartų pajamų augimą praėjusiais metais lėmė sėkminga grupės restoranų tinklo plėtra bei nemažėjantis jau seniau atsidariusių restoranų populiarumas“, – teigia „Vičiūnų restoranų grupės“ direktorius Gediminas Balnis. „Praėjusiais metais Lietuvoje veiklą pradėjo 6 nauji restoranai, sėkmingai investavome į pirmąjį grupės padalinį Latvijoje bei pristatėme naujovę – vaikams ir jų tėveliams skirtą prekės ženklą „Charlie Kids“.

Anot G.Balnio, sėkmingas buvo ir „La Crepe“ prekinio ženklo startas, todėl iki šių metų pabaigos planuojama atidaryti penkis šio tinklo restoranus Lietuvoje, o 2013 metais plėstis ir į kaimyninę Latviją.

Šiuo metu Lietuvoje ir Latvijoje veikia 39 „Vičiūnų restoranų grupės“ valdomi „Charlie Pizza“, „Carskoje Selo“, „La Crepe“ ir „Charlie Kids“ restoranai. Latvijos sostinėje Rygoje lankytojus kviečia restoranas „Charlie Pizza“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?