Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Vidaus sandoriai keleivių vežimo sektoriuje vertinami nevienodai

Paliktus galioti vidaus sandorius keleivių vežimo sektoriaus atstovai vertina nevienodai, rašo „Verslo žinios“.
„Kautra“ maršrutiniai taksi
„Kautra“ maršrutiniai taksi / „Kautra“ nuotr.

„Visiškai atsisakyti vidaus sandorių nebūtų tikslinga. Bet ir palikti vien tik juos reikštų, kad nebūtų konkurencijos. Reikėtų protingo viduriuko“, – sakė vienos didžiausių Lietuvoje keleivių pervežimo bendrovės „Kautra“ vadovas Linas Skardžiukas.

Tuo metu Lietuvos nacionalinė vežėjų automobiliais asociacijos „Linava“ viceprezidentas Rimantas Martinavičius mano, kad vidaus sandoriai leis savivaldybėms neskelbti konkursų, o sudaryti ekonomiškai naudingą sandorį su savo vežimo kompanija: „Mažas procentas, kad savivaldybių įmonės būtų laimėjusios tuos konkursus, nes nelygios sąlygos: išlaikome autobusų stotis, infrastruktūrą, dalyvaujame viešuosiuose pirkimuose pirkdami dalis, transporto priemones. Taip vilkinamas laikas, mažinamas lankstumas, auga išlaidos. O privatūs vežėjai ateina visiškai kitokiomis sąlygomis.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos