„Tai, kad viena įtakingiausių Suomijos žiniasklaidos grupių nusprendė tapti strateginiu „CV Online“ investuotoju, yra puikus aukštų mūsų veiklos standartų rodiklis. Tapę šios grupės dalimi, sieksime savo klientams pasiūlyti dar kokybiškesnių ir įvairesnių paslaugų“, – sako UAB „CV-Online LT“ vadovė Danguolė Augustienė.
Anot D.Augustinienės, naujo strateginio investuotojo, kurio metinė apyvarta 2010 m. siekė 1 mlrd. 75 mln. litų, atsiradimas kompanijai sukurs ir galimybę plėstis į tarptautines rinkas.
„Alma Media“ valdomos įmonės laikomos vienomis sėkmingiausių ne tik Baltijos šalyse, bet ir Suomijoje, Čekijoje bei kitose Europos valstybėse. Priklausydama šiai įmonių grupei, „CV Online“ taip pat ketina plėsti savo veiklos geografiją“, – sako UAB „CV-Online LT“ vadovė.
D.Augustinienės teigimu, pasikeitus strateginiam investuotojui, įmonė neketina keisti pavadinimo – portalo „CV Online“ vardas yra puikiai pažįstamas ir itin gerai vertinamas vartotojų visose trijose Baltijos šalyse.
„CV Online“ įsigijimas – „Alma Media“ internetinių paslaugų vystymo ir plėtros tarptautinėse rinkose strategijos dalis. Viena didžiausių žiniasklaidos grupių Suomijoje, kuriai priklauso tokie prekės ženklai, kaip „Aamulehti“, „Iltalehti“, „Kauppalehti“ (valdantis naujienų agentūrą BNS), „Monster.fi”, „Etuovi.com” ir „City24”, neseniai įsigijo vieną populiariausių karjeros portalų Čekijoje valdančią įmonę „LMC s.r.o“.
„CV Online“ yra puikus papildymas mūsų jau valdomiems karjeros portalams Europoje. Supjungę šios įmonės portalų turimą rinką Baltijos šalyse su Čekijos „LMC“ bei Suomijoje veikiančiu „Monster.fi“, tapsime didžiausią segmento dalį šioje srityje aptarnaujančia grupe“, - teigia „Alma Media“ viceprezidentas Raimo Mäkilä.
„CV Online“ valdo lyderių pozicijas rinkoje užimančius karjeros portalus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Visose trijose valstybėse „CV Online“ turi 34 darbuotojus, o įmonės apyvarta pernai siekė 7 mln. litų. Kompanijos atstovė Lietuvoje UAB „CV-Online LT“ 2011-aisiais augo penktadaliu: nuo 1.4 mln. litų įmonės metinė apyvarta išaugo iki 1.7 mln. litų.
„CV Online“ ir „Alma Media“ grupės sudaryto sandorio vertė neatskleidžiama.