Vienos pokylį pakeitusiame labdaros vakare surinkta mažiau nei 7 tūkst. litų

Dėl rėmėjų stokos šiemet Vienos pokylį Vilniuje pakeitusio labdaros vakaro–akcijos „Suprask, atjausk, padėk“ metu buvo surinkta 6,7 tūkst. litų.
/ Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Tai kukliausia per visą nuo 1999 metų rengiamų Vienos pokylių istoriją paaukota suma, rašo „Lietuvos rytas“.

Šie pinigai atiteks Vilniaus universiteto Santariškių vaikų ligoninės pacientei dvylikametei Deimantei, kurią pasiūlė gydytojų ir specialistų konsiliumas. Nuo kūdikystės mergaitei atliktos kelios labai sudėtingos neišsivysčiusių vidaus organų operacijos, tačiau jų nepakako.

Vasarą naujos operacijos laukiančiai Deimantei iš labdaros vakare surinktos paramos planuojama pirkti specialių gydymo ir reabilitacijos paslaugų, higienos priemonių.

Aukoti giminaičių globojamai mergaitei į viešbutyje „Narutis“ vykstantį renginį šeštadienį atvyko per pusšimtį žmonių.

Vienos pokylio organizatoriaus Arnoldo Riekumo teigimu, nutraukti ilgametes tradicijas turinčio renginio nesinorėjo, o jį organizuoti ir sutraukti tiek žmonių, kiek jų susirinkdavo ankstesniais metais, buvo nelengva.

Renginio metu vyko labdaros loterija, kuriai Vienos pokylio mecenatu pernai tapęs juvelyras Stasas Chailovas sukūrė vienetinį papuošalą. Iš sidabro ir paladžio lydinio, baltojo ir geltonojo aukso pagamintą koljė su brangakmeniais laimėjo šio renginio globėjų komiteto narė Aurelija Olekienė.

Daugiausia lėšų per visą Vienos pokylio Vilniuje istoriją organizatoriams pavyko surinkti pirmojo renginio metu, kai bendra labdaros vertė siekė 73 tūkst. litų.

Praėjusiais metais paaukota 14 tūkst. litų.

Vienos pokylis Vilniuje – labdaros renginys, kurio tikslas yra, organizavus reklaminę kampaniją bei gyvos muzikos šokų vakarą–koncertą, surinkti ir įteikti kaip galima daugiau labdaros.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis