„Pradėjome daugiau investuoti į rinkodarą ir didiname šviežių produktų pardavimus. Drauge stipriname savo, kaip įmonės, žinomumą. Sūriams rinkodaros nereikia, tačiau reklamuodami jogurtus ir kitus pieno produktus tikimės padidinti ir jų pardavimus“, – sakė Vilkyškių pieninės generalinis direktorius Gintaras Bertašius.
Bendrovė į rinkodarą investuoja ir Baltijos valstybėse, Rusijoje.
„Rinką tenka atimti iš konkurentų, tačiau pagrindinis augimas šviežių produktų segmente – eksporto sąskaita. Mums puikiai sekasi Rusijoje, į kurią įžengėme tik prieš metus. Ten taip pat investuojame į rinkodarą“, – sakė G.Bertašius.
Konkurentai kalba, kad šviežių pieno produktų rinka Lietuvoje traukiasi ir verčiau jėgas skirti pardavimų didinimui ES.
„Šiandien mūsų tikslas – tik išsaugoti Lietuvos rinką. Rinka traukiasi, stiprėja konkurencija su kitais gamintojais ir importuotojais iš Lenkijos. Pieno pramonėje pelningiausias eksportas. Tam ir skiriame didžiausias pastangas. Mūsų įmonei svarbiausios rinkos senosios ES šalys – Italija, Nyderlandai“, – sakė „Rokiškio sūrio“ valdybos pirmininkas Dalius Trumpa.