„Pagrindiniai asfaltavimo darbai yra baigti. Liko nepagrindiniai asfaltavimo darbai tako kraštuose, pavyzdžiui, apsisukimo juostos. Latviai dabar yra sumažinę technikos kiekį, kad jos užtektų nepagrindiniams asfaltavimo darbams ir jie turėtų būti baigti per artimiausią savaitę“, - BNS sakė oro uostą valdančios valstybės įmonės Lietuvos oro uostai vykdomasis direktorius Donatas Voveris.
Anot jo, išasfaltuoto kilimo ir tūpimo tako kokybė - gera.
„Pats oro uosto testavimas prasideda rugpjūčio 11 dieną. Tada atskrenda mobili tyrimų laboratorija - tyrimų lėktuvas. Iki tos dienos visi darbai, kurie gali turėti įtakos oro uosto veiklai ir testavimui, turi būti baigti ir jie bus pabaigti. Žemės darbai, kurie neturi įtakos oro uosto parametrams, bus toliau atliekami. Jie truks iki spalio pabaigos“, - teigė D.Voveris.
Kilimo ir tūpimo tako bei visų sistemų bandymus atliks Didžiosios Britanijos įmonė „Flight Calibration Services“. Tokie bandymai tarptautiniuose oro uostuose paprastai atliekami kas pusę metų, šiuo atveju jie susiję su infrastruktūros atnaujinimu.
Taką už 18,7 mln. eurų atnaujina Latvijos „A.C.B.“ ir Kauno statybų bendrovė „Autokausta“. Dėl tako rekonstrukcijos nuo liepos 14-osios į Kauno oro uostą iš Vilniaus 35 dienoms perkelta didelė dalis skrydžių. Per šį laiką Kaune bus aptarnauta apie 370 tūkst. keleivių ir apie 3,5 tūkst. skrydžių.