Transporto investicijų direkcija pranešė vasario 23 dieną pasirašiusi dvi sutartis, pagal kurias riedėjimo takų atnaujinimui skirta 2,9 mln. litų, o perono dangos rekonstrukcijai – 24,306 mln. litų Europos Sąjungos ir valstybės paramos.
Konkursą laimėjusi Vilniaus kelių ir inžinerinių tinklų tiesimo bendrovė „Fegda“ pagal pernai lapkritį pasirašytą sutartį su oro uostu perono dangą atnaujins už 34,5 mln. litų.
„Fegdos“ generalinis direktorius Žydrius Baublys BNS anksčiau teigė, kad darbus planuojama pradėti šių metų pavasarį, o baigti – lapkritį. Darbai bus finansuojami ES, valstybės ir oro uosto lėšomis.
Riedėjimo takus už 5,6 mln. litų atnaujins Suomijos kapitalo kelių tiesimo bendrovė „Lemminkainen Lietuva“, BNS pranešė TID Geležinkelių projektų skyriaus vedėjas Andrius Navickas.
Dviejų orlaivių riedėjimo takų rekonstrukciją, per kurią bus paklota apie 2,3 tūkst. kvadratinių metrų naujos dangos, ketinama baigti iki šių metų pabaigos.
Vilniaus oro uostas dabar turi 5 orlaivių riedėjimo takus, kurie veda į kilimo-tūpimo taką. Bus rekonstruojami vienas ilgasis ir trumpasis. Planuojama, kad ilgasis takas bus pratęstas iškeliant priešgaisrinę stotį.
ES parama skiriama iš 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos pagal Susisiekimo ministerijos administruojamą priemonę „Tarptautinių oro uostų keleivių terminalų išplėtimas, skrydžių saugos ir aviacijos saugumo priemonių diegimas“.