Anot „Vilniaus pergalės“ vadovo Liongino Šepečio, įmonės apyvartos augimui pernai daugiausia įtakos turėjo akcijos prekybos tinkluose. Ši tendencija, vadovo nuomone, šiemet išliks, o gal net dar labiau stiprės.
„Rezultatus vertinu vidutiniškai. Planavome 95 mln. litų apyvartą, o savo planus norisi įgyvendinti tiksliai. Augome, bet didele sėkme to nepavadinčiau“, – L.Šepetį antradienį cituoja „Verslo žinios“.
Pasak vadovo, lūkesčių nepateisino šventinė prekyba, mažiau pajamų atnešė eksportas. L.Šepečio teigimu, šiemet bendrovė toliau investuos į „Pergalės“ prekių ženklo stiprinimą, kainų kelti neplanuoja, nors žaliavos gerokai brango.
„Vilniaus pergalė“ eksportuoja apie 26 proc. produkcijos, pajamos iš eksporto taip pat siekia apie ketvirtadalį viso pardavimo. Anot L.Šepečio, bendrovės prioritetas – pardavimas Lietuvos prekybos centruose, tačiau yra ambicijų plėsti eksporto rinką.
Daugiausia produkcijos „Vilniaus pergalė“ išveža į gretimas Baltijos šalis, Vidurio Europą, įžengė į Bulgarijos rinką, Azerbaidžaną. Bendrovė yra pateikusi paraišką finansinei paramai, kuria galėtų kompensuoti dalį eksporto sąnaudų, gauti.