Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Vilniaus pergalė“ pernai pardavė mažiau nei planavo

Sostinės saldainių fabriko „Vilniaus pergalė“ apyvarta pernai, neaudituotais duomenimis, viršijo 90 mln. litų ir buvo 8 proc. didesnė nei 2008 metais, kai pardavimas siekė 83 mln. litų.
„Vilniaus pergalės“ darbuotojai skundžiasi, kad jie yra verčiami dirbti viršvalandžius.
„Vilniaus pergalė“ / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Anot „Vilniaus pergalės“ vadovo Liongino Šepečio, įmonės apyvartos augimui pernai daugiausia įtakos turėjo akcijos prekybos tinkluose. Ši tendencija, vadovo nuomone, šiemet išliks, o gal net dar labiau stiprės.

„Rezultatus vertinu vidutiniškai. Planavome 95 mln. litų apyvartą, o savo planus norisi įgyvendinti tiksliai. Augome, bet didele sėkme to nepavadinčiau“, – L.Šepetį antradienį cituoja „Verslo žinios“.

Pasak vadovo, lūkesčių nepateisino šventinė prekyba, mažiau pajamų atnešė eksportas. L.Šepečio teigimu, šiemet bendrovė toliau investuos į „Pergalės“ prekių ženklo stiprinimą, kainų kelti neplanuoja, nors žaliavos gerokai brango.

„Vilniaus pergalė“ eksportuoja apie 26 proc. produkcijos, pajamos iš eksporto taip pat siekia apie ketvirtadalį viso pardavimo. Anot L.Šepečio, bendrovės prioritetas – pardavimas Lietuvos prekybos centruose, tačiau yra ambicijų plėsti eksporto rinką.

Daugiausia produkcijos „Vilniaus pergalė“ išveža į gretimas Baltijos šalis, Vidurio Europą, įžengė į Bulgarijos rinką, Azerbaidžaną. Bendrovė yra pateikusi paraišką finansinei paramai, kuria galėtų kompensuoti dalį eksporto sąnaudų, gauti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos