Vilniaus savivaldybė nuo kitų metų apmokestins visas informacines iškabas

Sostinės taryba priėmė nutarimą, kuriuo informacines iškabas prilygino išorinei reklamai.
Reval Hotel Lietuva
Viešbučiams taip pat tektų mokėti už pakabintą nemažą iškabą. / Andriaus Vaitkevičiaus / 15min nuotr.

Naujoji tvarka jau galioja, tik kol kas su ja susidūrė bendrovės, turėjusios pakeisti senas iškabas arba įrengusios naujas. Bet pirmąją kitų metų dieną rinkliavą turės susimokėti visi fiziniai bei juridiniai asmenys, kurių iškabos ant jų pačių pastatų yra didesnės nei 2,5 kvadratinio metro, rašo „Verslo žinios“.

„Aš suprasčiau, jei įmonės vištų šlauneles ant savo pastatų sienų reklamuotų. Bet apmokestinti bendrovės pavadinimą, prekės ženklą ant pastato, už kurį moki mokesčius, – tai jau viršūnė“, – piktinosi Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacijos prezidentė Evalda Šiškauskienė.

Anot jos, bus iškreipta konkurencija, jei maži viešbučiai už savo mažas iškabas galės nemokėti, o dideli bus priversti pakloti nemenkas sumas.

Įvairios asociacijos vienija jėgas, nes nauja Vilniaus savivaldybės rinkliava palies didžiąją daugumą sostinėje įsikūrusių bendrovių.

„Parduotuvės, vaistinės, degalinės, gamyklos, viešbučiai, restoranai, biurai. Tai visus liečia ir verslui bus tikrai skaudus dar vienas mokestis, kuris sieks tūkstančius ar dešimtis tūkstančių litų kasmet“, – sakė Lietuvos prekybos įmonių asociacijos vykdomasis direktorius Marius Busilas.

Anot jo, neteisinga pavadinimą, prekės ženklą prilyginti reklamai, nes iškabos pirmiausia yra informacija žmogui.

„Be to, pagal Rinkliavų įstatymą ji renkama už paslaugą. Reikia ką nors duoti, kad tuos pinigus paimtum. Apmokestinti pavadinimus ant savivaldybei nepriklausančių pastatų yra neteisinga. Panašu, kad savivaldybė nori pasipinigauti, o ne miesto vaizdą pagerinti ar ką nors sureguliuoti“, – sako M.Busilas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų