Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Vilniaus vandenys“: vandens kaina liepą turėtų mažėti

Viena didžiausių Lietuvoje vandens tiekimo įmonių „Vilniaus vandenys“ ketina sumažinti vandens kainą vartotojams. Įmonės vadovas tikisi, kad bendrovės akcininkės – 4 avivaldybės – sprendimus priims iki liepos. Aidas Ignatavičius sako apgailestaujantis, kad sprendimai dėl vandens kainų priimami labai ilgai.
AB „Vilniaus vandenys“
AB „Vilniaus vandenys“ / Vidmanto Balkūno / 15min nuotr.

„Mes labai norėtume, kad tai įvyktų nuo liepos 1 dienos, bet vandentvarkos sektoriuje kainos keičiasi nedovanotinai ilgai. Sprendimą dėl kainų mažinimo įmonės valdyba priėmė pernai gruodį. Pagal įstatymus veiklos ir plėtros planas turi būti patvirtintas savivaldybių tarybose – tai buvo patvirtinta iki kovo pabaigos. Dabar kainos pateiktos Kainų komisijai, kai ji jas patvirtins, jos grįš vėl į tarybas. Tas procesas turėtų būti žymiai trumpesnis“, – BNS sakė A.Ignatavičius.

Jo teigimu, vandens kainą bendrovė gali mažinti, efektyvindama veiklą.

„Ką mes matome, tai efektyvumo šioje įmonėje toliau galima siekti. Per praėjusius metus sutaupėme apie 4 mln. eurų ir veiklos sąnaudos sumažėjo 16 proc., tai reiškia, dar yra vietos efektyvumui. Tik dėl efektyvesnės veiklos mes galime mažinti vandens kainas“, – tvirtino A.Ignatavičius.

2016 metų pabaigoje „Vilniaus vandenų“ valdyba patvirtino naują bazinių kainų projektą, pagal jį daugiabučių gyventojams kaina mažėtų 10 proc. iki 1,54 euro už kubą (su PVM), namų savininkams – 8 proc. iki 1,43 euro, o įmonėms – 10 proc. iki 1,49 euro.

Paskutinį kartą bendrovės paslaugų kainos keitėsi 2014 metų gegužę. Kainų komisija tuomet vienašališkai nustatė gerokai aukštesnes kainas: daugiabučių gyventojams vanduo brango 34,6 proc., namų savininkams – 22 proc.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?