„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Virginija Baltraitienė: einant į JAV rinką reikia investuoti į rinkodarą

Eidami į JAV rinką Lietuvos mėsos ir pieno perdirbėjai turės daugiausia dėmesio skirti rinkodarai, sako žemės ūkio ministrė Virginija Baltraitienė.
Virginija Baltraitienė
Virginija Baltraitienė / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„Turbūt mūsų vienos ar kitos įmonės ženklas nieko nereiškia. Mes manome, kad turi būti bendras lietuviškas ženklas ir tą ženklą reikia įsukti. JAV rinka yra didžiulė ir reikia galvoti į kurią valstiją vežame, kuriai gyventojų bendruomenei vežame tą produktą. Turi būti atliktas didelis darbas rinkodaros srityje“, – antradienį interviu „Žinių radijui“ teigė V.Baltraitienė.

Ministrės teigimu, mėsos ir pieno perdirbėjai jau dabar turėtų siųsti savo atstovus į JAV, kur pradėtų bendrauti su lobistinėmis organizacijomis ir padėtų pagrindą produktų eksportui.

„Į rinkodarą reikia investuoti ne tūkstančius, o turbūt šimtus tūkstančių dolerių, kad po dvejų metų galėtume įeiti į rinką ir kad vartotojas atėjęs į prekybos tinklą pamatytų lietuvišką ženklą ir žinotų, kad šis ženklas reiškia kokybišką ir sveiką produkciją“, – kalbėjo V.Baltraitienė.

Rugsėjo pradžioje Lietuva gavo oficialų raštą, leidžiantį jos gamintojams eksportuoti mėsą į JAV. Oficialus leidimas JAV Federaliniame registre įteisintas rugpjūčio 31 dieną paskelbtame Žemės ūkio departamento Maisto saugos ir kontrolės tarnybos (FSIS) parengtame reglamente. Jis įsigalios spalio 30 dieną.

Norinčioms į JAV eksportuoti Lietuvos įmonėms su atitinkamomis JAV tarnybomis dar reikia suderinti eksportuojamų produktų žymėjimą.

Veterinarijos tarnybos vadovas Jonas Milius BNS rugpjūčio pabaigoje teigė, kad Lietuva bus antra šalis ES po 2002 metų kempinligės protrūkio, galinti į JAV eksportuoti jautieną, ir vienintelė šalis ES, galinti eksportuoti tiek daug rūšių mėsos – jautieną, avieną, paukštieną, termiškai apdorotą kiaulieną.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų