Nealkoholinio putojančio vyno nupirkta septynis kartus daugiau, „karaliavo“ nealkoholinis alus
Prekybos tinklo "Iki" komunikacijos vadovė Gintarė Kitovė 15min teigė, kad lyginant su paprasta savaite šventinės savaitės metu nealkoholinio putojančio vyno nupirkta apie septynis kartus daugiau.
„Tokią tendenciją stebime jau ne pirmus metus, panašiai buvo ir praėjusiais metais. Visgi, ant stalo savo vietos per Naujuosius metus neužleidžia tradicinis putojantis vynas ar šampanas. Prieš Naujuosius metus augantys nealkoholinio putojančio gėrimo pardavimai liudija, kad greta putojančio vyno ar šampano atsiranda ir nealkoholinės alternatyvos“, – sakė G.Kitovė.
„Maxima" Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento direktorė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė 15min antrino, kad paskutinėmis 2024 metų gruodžio dienomis „Maximose“ sparčiausiai tuštėjo nealkoholinio vyno bei nealkoholinio putojančio vyno lentynos, tačiau daugiausia visgi buvo parduota nealkoholinio alaus.
„Lietuvos gyventojai lieka ištikimi alui tiek vasarą, tiek žiemą, tiek per šventes. Tiek nealkoholinis, tiek alkoholinis alus – populiariausias gėrimas šalyje.
Žvelgiant į paskutines gruodžio dienas tiek nealkoholinių, tiek alkoholinių gėrimų pardavimai augo panašiai – 7-8 procentus. Tačiau jei vertinsime visą švenčių maratoną, tai gruodį nealkoholinių gėrimų kiekiai augo 32 procentus“, – lygino ji.
Tačiau, kaip pastebėjo I.Trakimaitė-Šeškuvienė, vis tiek ir toliau šventiniame krepšelyje pirmauja alkoholiniai gėrimai – pavyzdžiui prieš Naujuosius metus „Maximos“ pirkėjai jų įsigijo daugiau nei 1 milijoną vienetų, o nealkoholinių – beveik 160 tūkstančių vienetų.
„Jei žiūrime bendrai į gėrimų pardavimus pernai ir užpernai – nealkoholinių gėrimų pardavimai auga daug sparčiau, net 9 procentus per metus, o alkoholinių - išlieka panašiame lygyje“, – apibendrino ji.
Visų metų tendencija
Pasak G.Kitovės, bendrai nealkoholinių gėrimų per metus nupirkta apie 2 proc. daugiau – labiausiai populiarėjo nealkoholinis alus.
„Norfa“ atstovas spaudai Darius Ryliškis antrino, kad tai nėra šventinio laikotarpio fenomenas.
„Visus metus nealkoholinių gėrimų pardavimai augo. Tai visų metų požymis, o šventiniu laikotarpiu ši tendencija atsispindi“, – komentavo D.Ryliškis.
Jo teigimu, nealkoholinio alaus, vyno ir pan. pardavimai per šias žiemos šventes išaugo maždaug 30 proc., lyginant su praėjusių metų šventiniu laikotarpiu.