„VitkusClinic“ nepavyko dar kartą atidėti 20 tūkst. eurų baudos mokėjimo

Vilniaus Valakupių plastinės chirurgijos klinikai „VitkusClinic“ nepavyko dar kartą atidėti Vartotojų teisių apsaugos tarnybos pernai skirtos 20,3 tūkst. eurų baudos mokėjimo už netinkamą reklamą.
Kauno klinikų Traumų ir skubios pagalbos centras
Kauno klinikų Traumų ir skubios pagalbos centras / Teodoro Biliūno / BNS nuotr.

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas (LVAT) liepos 10 dieną atmetė klinikos prašymą ir paliko galioti Regionų administracinio teismo balandžio 25 dienos sprendimą, kuriuo teismas atsisakė pratęsti nuo praėjusių metų spalio 30 dienos pusei metų atidėtą įpareigojimą sumokėti 20,3 tūkst. eurų baudą. 

„Nagrinėjamu atveju nenustatytas pagrindas pakartotinai imtis priemonės pareiškėjo („VitkusClinic“ – BNS) pareikštam reikalavimui užtikrinti“, – nusprendė LVAT. 

Klinika teismui teigė, jog baudos sumokėti negali dėl objektyvių priežasčių – COVID-19 pandemijos ir Valakupių plastinės chirurgijos klinikos įkūrėjo, garsaus chirurgo Kęstučio Vitkaus mirties – be to, jos finansinė padėtis yra sudėtinga. 

„Praėjus šešiems mėnesiams nuo nutarties priėmimo, pareiškėjo (klinikos – BNS) finansinė padėtis vis dar yra sudėtinga, nes pareiškėjas toliau vykdo verslo plėtrą, iš pareiškėjo akcininkų buvo paimta 77 tūkst. eurų paskola apyvartinėms lėšoms, naujo filialo atidarymui bei naujų veiklų plėtimui“, – teismui teigė Valakupių plastinės chirurgijos klinika. 

LVAT teigimu, aplinkybė, kad bendrovės finansinė padėtis toliau lieka sudėtinga yra pačios klinikos pasirinktas veiksmas, „todėl galimos neigiamos finansinės pasekmės bei rizikos dėl pačio pareiškėjo (klinikos – BNS) pasirinkto veiklos vykdymo modelio negali būti vertinamos kaip pagrįstas pagrindas pakartotinai sustabdyti nutarimo galiojimą“.

Tarnyba 2023 metų rugsėjį klinikai baudą skyrė dėl reklamose naudojamų pacientų vardų, pavardžių, jų atvaizdo, be to, klinika minėjo konkrečius asmenis – pacientus, taip pat, reklamuodama sveikatos priežiūros paslaugas, rėmėsi sveikatos priežiūros specialistų rekomendacijomis. 

Iš pradžių bendrovei tarnyba siuntė rekomendacijas, kad reklamos būtų pakoreguotos, tačiau ji to nepadarė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis