VMI komentare, atsiųstame 15min, primena ir atkreipia dėmesį į tai, kad VMI nesiunčia gyventojams pranešimų el. paštu ar SMS žinute su jų gyventojų asmenine informacija, asmens kodu, mokėtinomis sumomis, raginimu susigrąžinti permoką. Taip pat VMI SMS žinutėse nebūna nuorodų.
Rekomenduojama nespausti SMS pranešimuose esančių nuorodų ir visais atvejais visą asmeninę informaciją susijusią su mokėtinais mokesčiais, permokomis, pateiktomis deklaracijomis, gautais pranešimai bei baudomis tikrinti tik savarankiškai prisijungus prie Mano VMI per oficialią VMI svetainę www.vmi.lt, jungiantis tiesiogiai į Elektroninę deklaravimo sistemą, o ne spaudžiant pranešime pateikiamas nuorodas ar QR kodus.
VMI nuolat informuoja apie naujas pastebėtas sukčių atakas, be to savo internetiniame puslapyje esame pateikę išsamią informaciją, ką daryti sulaukus įtartino pranešimo iš VMI ir kaip atskirti galimus sukčiavimo atvejus. Ją rasite VMI svetainėje www.vmi.lt > dalyje „Gavau įtartiną pranešimą iš VMI“. Taip pat rekomenduojame naujienas VMI „Facebook“ paskyroje, kuriose pasidaliname klientų atsiųstais sukčiavimo pavyzdžiais.