Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vokietija ir Prancūzija sutarė dėl „Europos pramonės lyderių“ kūrimo strategijos

Vokietija ir Prancūzija antradienį sutarė dėl strategijos, pagal kurią bus kuriami Europos pramonės „lyderiai“.
Asociatyvi iliustracija
Asociatyvi iliustracija / „Pixabay“ nuotr.

Šalys taip pat sieks, kad būtų pakeistos Europos Sąjungos (ES) konkurencijos taisyklės, kurios šiuo metu užkerta kelią milžiniškiems nacionalinių grupių susijungimams.

Pastangų sukurti bendrą pramonės iniciatyvą buvo imtasi po to, kai ES vetavo Prancūzijos „Alstom“ ir Vokietijos „Siemens“ geležinkelių verslo susijungimą. Tai vėl pakurstė diskusijas apie konkurencijos taisykles, kurios, pasak kritikų, yra pasenusios, ypač atsižvelgiant į tai, kad Europos įmonėms tenka vis aktyviau konkuruoti su Kinijos pramonės milžinais.

„Tai svarbi diena, nes po mėnesių darbo mes sutarėme dėl Europos pramoninės strategijos apibrėžties, kuri bus pasiūlyta mūsų Europos partneriams“, – pareiškė Prancūzijos ekonomikos ministras Bruno Le Maire po Berlyne įvykusių derybų su savo Vokietijos kolega Peteriu Altmaieriu.

Pagal šią strategiją Vokietija ir Prancūzija skatins daugiau investuoti į inovacijas, sieks ES konkurencijos taisyklių reformų ir kurs mechanizmus, kurie leis geriau apsaugoti nacionalines technologijas.

Įgyvendindamos savo pirmąjį konkretų projektą, šalys bendradarbiaus elektromobilių akumuliatorių gamybos srityje.

Antradienį paskelbtuose strategijos apmatuose Vokietija ir Prancūzija pažymėjo, kad „konkurencijos taisyklės yra būtinos, tačiau galiojančias taisykles reikia persvarstyti, kad būtų tinkamai atsižvelgta į pramonės politikos sumetimus“, kurie Europos bendrovėms gali padėti sėkmingai konkuruoti visame pasaulyje.

„Kalbant apie pramonės politiką, pasirinkimas yra paprastas: arba suvienyti jėgas, arba leisti mūsų pramoninei bazei ir pajėgumams laipsniškai išnykti“, – pažymėjo dvi valstybės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos