Vokietijos pramonės rodikliai kovą jau parodė karo Ukrainoje poveikį

Vokietijos pramonės gamyba kovą sumažėjo, parodė penktadienį paskelbti oficialūs duomenys, kurie patvirtino, kad Vokietijos ekonominė galiūnė jau pajuto Rusijos invazijos į Ukrainą poveikį.
Vokietija
Vokietija / 123RF.com nuotr.

Pramonės gamyba kovą, palyginti su ankstesniu mėnesiu, smuko 3,9 proc., nors prieš tai augo penkis mėnesius iš eilės.

Federalinės statistikos agentūros „Destatis“ paskelbtas nuosmukio rodiklis buvo didžiausias nuo koronaviruso pandemijos pradžios 2020 metų pavasarį – o tais metais pramonės gamyba balandį, palyginti su kovo mėnesiu, krito 18,1 procento.

Dėl koronaviruso krizės ir karo Ukrainoje daugeliui bendrovių yra sunku vykdyti užsakymus, nes yra „sutrikimų tiekimo grandinėse“, pažymėjo „Destatis“.

Savo ruožtu ekonomikos ministerija atskirame pranešime nurodė, kad Ukrainoje įsiplieskęs karinis konfliktas „gerokai prislėgė“ Vokietijos pramonę.

„Prekybos sankcijos“, kurios buvo paskelbtos Rusijai dėl invazijos į Ukrainą, „daro neproporcingą poveikį“ tradiciškai daug eksportuojančiai Vokietijos ekonomikai, pažymėjo ministerija.

Anot jos, prie iššūkių, su kuriais susiduria Vokietijos pramonė, taip pat prisideda dėl karo kylančios energijos kainos ir „svarbių žaliavų“ iš Ukrainos trūkumas.

Naujausi duomenys Vokietijai atnešė „dar daugiau blogų žinių“, nes kovą, kaip jau žinoma, taip pat gerokai sumažėjo ir eksportas, ir pramonės užsakymų portfelis, pareiškė banko ING makroekonomikos skyriaus vadovas Carstenas Brzeski.

„Trys sėkmingo Vokietijos ekonominio verslo modelio ramsčiai – eksportas, pramonė ir energetika – yra tapę Vokietijos Achilo kulnu“, – pažymėjo jis.

Dėl karo ir Kinijoje dėl koronaviruso toliau skelbiamų karantinų bendro poveikio „Vokietijos ekonomika antrąjį ketvirtį gali smukti“, pridūrė ekspertas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis