Didžiausios Vokietijoje rinkos tyrimų bendrovės „GfK“ naujausiais duomenimis, ekonomikos perspektyvų indeksas, kurį sudarant dalyvauja apytikriai 2 tūkst. respondentų, per pastarąjį mėnesį nukrito nuo minus 26,5 punkto iki minus 28,1 punkto.
„Indekso kritimas fiksuojamas trečią mėnesį iš eilės, o viltis, kad vartotojų nuotaikos atsigaus iki metų pabaigos, vertėtų galutinai palaidoti“, – pabrėžė GfK ekspertas Rolfas Biurklis.
„GfK“ pažymi, jog pastarąjį mėnesį Vokietijos vartotojų nuotaikos tapo niūresnės pirmiausia dėl jų perkamąją galią mažinančių maisto ir energijos kainų augimo.
Polinkip taupyti subindekso vertė pakilo aukščiausiai per pastarąjį dešimtmetį.