Didžiausios Vokietijoje rinkos tyrimų bendrovės „GfK“ naujausių apklausų duomenimis, šalies vartotojų pasitikėjimo indeksas, kurį sudarant dalyvauja apytikriai 2 tūkst. respondentų, per pastarąjį mėnesį paaugo nuo minus 28,3 punkto iki minus 27,8 punkto.
Po kritimo ankstesnius tris mėnesius Vokietijos vartotojų nuotaikos išlieka niūrios, išreiškiamos netikrumu ir susirūpinimu, be tvaraus atsigavimo ateinančiais mėnesiais ženklų, teigiama tyrimų ataskaitoje.
Polinkį išlaidauti atspindinčio subindekso vertė šį mėnesį pakilo nuo minus 16,3 punkto iki minus 15,0 punkto, tuo tarpu pajamų augimo lūkesčių subindeksas nukrito nuo minus 15,3 punkto iki minus 16,7 punkto, o ekonomikos perspektyvų vertinimo rodiklis beveik nepakito – minus 2,3 punkto.