02 26

Vokietijos vartotojų pasitikėjimas šį mėnesį toliau silpo

Vokietijos vartotojų pasitikėjimas silpo antrą mėnesį iš eilės, nustebindamas analitikus, vasarį, kaip beje ir sausį, prognozavusius atsigavimą.
BNS nuotr.
BNS nuotr.

Didžiausios šalyje rinkos tyrimų bendrovės „GfK“ skaičiuojamas vartotojų pasitikėjimo indeksas, kurį sudarant dalyvauja apytikriai 2 tūkst. respondentų iš visų šalies regionų, per pastarąjį mėnesį nukrito nuo minus 22,6 punkto iki minus 24,7 punkto, o su šiais tyrimais nesusijusiems analitikams, „Trading Economics“ duomenimis, pranašavus pakilimą iki 21,4 punkto.

Naujasis rodiklis, mažiausias nuo pernai balandžio, išryškina iššūkius naujai formuojamai valdančiajai daugumai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Artėja LEA kvietimas įsigyti naujus šilumos siurblius su kompensacija
Reklama
„BITmarkets“ parodoje „Next Block Expo“ laimėjo apdovanojimą už geriausią klientų aptarnavimą
Reklama
Verslo civilinė atsakomybė: kokių sričių įmonės ją patiria dažniausiai ir kodėl?
Reklama
Amžėjimas nėra nuosprendis: kas gali padėti išlaikyti energiją ir jaunystę?