„Į šį pripažinimą ėjome tikslingai ir užtikrintai nuo pat 2011 m. kai bravoras susigrąžino istorinį „Volfas Engelaman“ vardą. Nors daugelis įmonių mąstydamos apie savo viziją galvoja apie ateitį, mes pasielgėme kitaip ir grįžome prie istorinių alaus daryklos šaknų“, – pranešime cituojamas alaus daryklos generalinis direktorius Marius Horbačauskas.
2011 m. tik atsikūrusiai „Volfas Engelman“ alaus daryklai įeiti į nusistovėjusią alaus rinką su keliais pagrindiniais žaidėjais buvo iššūkis, tačiau per praėjusius metus aludariams pavyko padidinti alaus rinkos dalį nuo 16,5 iki 20 proc., pardavimo pajamos per metus išaugo 12,4 proc. – iki 38,4 mln. eur., o veiklos pelnas 2014 m. didėjo 86,5 proc. ir siekė 2,4 mln. eur.
Anot vadovo, sėkmei įtakos turėjo ir rinkodariniai veiksmai – kultūros renginių rėmimas, naujų produktų pasiūlymas rinkai.
Lyg verslo „Oskarai“
Į finalinį EBA verslo apdovanojimų etapą pretendavo apie 24 000 įmonių iš 33 Europos valstybių, tačiau atrinktos buvo tik 709 – tarp jų ir „Volfas Engelman“.
Europos verslo apdovanojimai prilyginami verslo Oskarams. Apdovanojimų vertinimo komisijoje dalyvauja ir ją konsultuoja žinomi Europos verslo, politikos, akademinės bendruomenės atstovai. EBA teisėjų kolegija įmones į finalinį etapą atrinko pagal tris pagrindinius kriterijus: veiklos inovatyvumą, finansinių rezultatų tvarumą ir verslo etiką.