Klaipėdos pietinėje uosto dalyje numatytas statyti geležinkelio terminalas krovinių vežimą iš uosto pagreitins keletą kartų ir leis gerokai padidinti jūrinių konteinerių gabenimą geležinkelio transportu, rašo „Lietuvos rytas“.
„Mes priversti Klaipėdoje skubiai kurti geležinkelio krovos terminalų infrastruktūrą, nes su dabar didžiąją krovinių dalį gabenančiu autotransportu galime sėkmingai konkuruoti. Konteinerius vežti geležinkeliu yra greičiau ir pigiau“, – sakė „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Stasys Dailydka.
Šia sutartimi privati bendrovė įsipareigojo iki kitų metų pradžios savo įmonės teritorijoje pastatyti pirmąją terminalo dalį, kurioje atsiras 700 metrų ilgio geležinkelio ruožas ir bus įrengtos naujos konteinerių sandėliavimo aikštelės.