Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

VPT nurodė Vyriausybei nutraukti milijono eurų vertės viešinimo paslaugų pirkimą

Viešųjų pirkimų tarnyba (VPT) nurodė Vyriausybei nutraukti visuomenės informavimo kampanijos paslaugų pirkimą už beveik milijoną eurų. Vyriausybės kanceliarija vasarį buvo paskelbusi dviejų dalių pirkimą įgyvendinti kibernetinį ir informacinį atsparumą stiprinančią kampaniją nacionalinėje ir regioninėje žiniasklaidoje. Planuota pirkimo vertė siekė 988 tūkst. eurų.
Viešųjų pirkimų tarnyba
Viešųjų pirkimų tarnyba / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Pirkimų tarnyba konstatavo, kad tiekėjų vertinimo kriterijai ir procesas pažeidė lygiateisiškumo, nediskriminavimo bei skaidrumo principus.

Tarnyba kritikavo nekonkrečiai surašytas pirkimo pagal ekonominio naudingumo kriterijų sąlygas, neleidusias objektyviai palyginti konkuruojančių pasiūlymų.

Institucijos direktorė Diana Vilytė BNS sakė, kad pirkime nebuvo kriterijų, pagrindžiančių sprendimą įsigyti paslaugas ne pagal mažiausios kainos kriterijų.

Vidmanto Balkūno / 15min nuotr./Diana Vilytė
Vidmanto Balkūno / 15min nuotr./Diana Vilytė

„Jeigu aš žinau, kad mokėsiu daugiau, nes tai yra ne mažiausios kainos pirkimas, tai turėtų būti aišku, už ką aš mokėsiu daugiau“, – teigė VPT vadovė.

Pasak jos, pasiūlymams įvertinti pasitelkti ekspertai skyrė skirtingus balus, grįsdami tai vienodais argumentais.

„Tai yra subjektyvus vertinimas. (...) Matyt, nei ekspertai, nei tiekėjai nežinojo, už ką jiems bus skiriami kokie balai“, – kalbėjo D.Vilytė.

Vyriausybės kanceliarija BNS nurodė, kad atsižvelgs į tarnybos pastabas ir rekomendacijas bei „toliau įgyvendins valstybei ir visuomenei itin svarbias kibernetinio ir informacinio atsparumo kampanijas“.

Tai jau antras priekaištų sulaukęs Vyriausybės bandymas informuoti visuomenę apie kibernetinį ir informacinį saugumą.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Lietuvos Respublikos Vyriausybė
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Lietuvos Respublikos Vyriausybė

Pernai Vyriausybė kampanijai šia tema buvo numačiusi 1,5 mln. eurų, bet ji aplenkė didžiuosius naujienų portalus, dėl vienos pirkimo dalies sąlygų pažeidimų tekus nutraukti sutartis su įmonių grupe „Carat“ ir „Integrity PR“. Taip liko nepanaudoti 842 tūkst. eurų.

Kanceliarija nurodė, kad šiemet skelbta kampanija buvo tęstinė.

„Nuo praėjusių metų liko neįgyvendinta kampanijos dalis internetinėje žiniasklaidoje, todėl nuspręsta šiais metais pirkimą dėl viešinimo joje kartoti, sykiu planuojant kampaniją ir regioninėje žiniasklaidoje“, – rašoma atsakyme.

Šiais metais organizuotame konkurse dalyvavo įmonių „VIA MEDIA“ ir „Headline Agency“ bei „Media House“ ir „IC Baltic“ konsorciumai, „Fabula ir partneriai“, „Gravitas Partners“, „Santarvės laikraštis“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai