Dainius (redakcijai pavardė žinoma), perėjęs į Tele2 tinklą iš kito tiekėjo, dėl neaiškios techninės klaidos susidūrė su neįprasta problema – jo numeris nebuvo aktyvuotas, todėl jis savaitę liko be ryšio. Iš pradžių vyras girdėjo nuolatinius pažadus, kad problema bus išspręsta, tačiau kuo ilgiau tai truko, tuo labiau didėjo jo nepasitenkinimas.
Tapo operatoriaus įkaitu
15min susidomėjus šia istorija, problema tuoj pat išsisprendė. Tele2 atstovai tikino, kad įprastai numerio perkėlimas iš kito operatoriaus tinklo įvyksta gan greitai, o šiuo atveju – susidarė išskirtinė situacija.
Istoriją 15min nupasakojusi Dainiaus sutuoktinė Živilė sakė, kad vyras perėjo į „Tele2“ tinklą, tikėdamasis geresnių ryšio sąlygų, tačiau „tapo šio operatoriaus techninių nesklandumų įkaitu.“
„Istorija prasidėjo, kai buvo užsakytas jo numerio perkėlimas iš „Telia“ į „Tele2“. Deja, dėl „neaiškios techninės klaidos“ vyras savaitę neturėjo ryšio. Blogiausia, anot jos, kad numerio perkelti atgal buvo neįmanoma.
Kiekvieną dieną vyras bandė susisiekti su „Tele2“ klientų aptarnavimu, tačiau viskas, ką gavo – nuolat kartojami pažadai, kad problema bus išspręsta per 2 darbo dienas. Laikas ėjo, bet situacija nesikeitė“, – pasakojo Živilė.