Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vyriausybė rado papildomų lėšų naujų rinkų paieškai remti

Vyriausybei pavyko surasti papildomų lėšų siekiant paskatinti naujų eksporto rinkų paiešką ir palengvinti verslui partnerių paiešką tose rinkose.
Algirdas Butkevičius
Algirdas Butkevičius / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

skyrėme 150 tūkst. eurų dokumentų, reikalingų eksporto leidimams gauti, vertimui ir su leidimų gavimu susijusių oficialių trečiųjų šalių pareigūnų vizitų organizavimui. Tai palengvins Lietuvos pastangas atverti naujas eksporto rinkas. A.Butkevičius

„Inicijavome priemones, numatančias privačių ūkio subjektų rėmimą, tačiau iki šiol buvo neišspręstas klausimas dėl Lietuvos valstybinio maisto sektoriaus vykdomos patikros norint eksportuoti produkciją – sertifikatų vertimo ir oficialių trečiųjų šalių pareigūnų vizitų organizavimo išlaidų. Dėl to esame sulaukę klausimų ir iš Lietuvos verslininkų. Vakar pavyko surasti taip reikalingų lėšų sprendžiant šį klausimą. Iš Žemės ūkio ministerijai skirtų valstybės biudžeto asignavimų skyrėme 150 tūkst. eurų dokumentų, reikalingų eksporto leidimams gauti, vertimui ir su leidimų gavimu susijusių oficialių trečiųjų šalių pareigūnų vizitų organizavimui. Tai palengvins Lietuvos pastangas atverti naujas eksporto rinkas“, – sako Ministras Pirmininkas Algirdas Butkevičius.

Sausio pabaigoje Ūkio ministerija taip pat paskelbė kvietimą 600 tūkst. eurų sumai pagal priemonę „Expo sertifikatas LT“. Paraiškas dar iki šių metų balandžio 21 d. gali teikti mažos ir vidutinės įmonės, siekiančios padengti sertifikavimui reikalingų bandymų ir tyrimų, sertifikuojamo gaminio transportavimo, sertifikavimo dokumentų vertimo ar eksperto, atliekančio sertifikavimą, iš užsienio atvykimo ir su tuo susijusias išlaidas.

Trečiadienį vykusiame Ministrų kabineto pasitarime Vyriausybės rekomenduojamų priemonių sąrašas taip pat papildytas naujomis iniciatyvomis. Tarp naujų priemonių – iniciatyvos, numatančios, kad per VšĮ „Versli Lietuva“ vykdomus eksporto plėtros skatinimo projektus, tokius kaip „Eksporto klubas“, „Eksporto akademija“, „BrandLab“, bus organizuojamas įmonių įsiliejimas į užsienio rinkas, stiprinami vadybiniai gebėjimai, įmonės konsultuojamos prekių ženklų kūrimo ir jų žinomumo klausimais.

Įmonių tarptautiškumas bus skatinamas naudojant 2014–2020 m. Europos Sąjungos fondų lėšas ir finansuojant projektus, skirtus naujų užsienio rinkų paieškai ir esamų rinkų plėtrai pagal priemones „Naujos galimybės LT“, „Verslo klasteris“. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai