2021 09 15 /13:36

Vyriausybė pritaria, kad savivaldybės rinkliavas nustatytų konkurse

Vyriausybė trečiadienį pritarė siūlymui leisti savivaldybėms konkurso būdu nustatyti vietines rinkliavas už leidimą prekiauti ar teikti paslaugas, įrengti išorinę reklamą.
Pinigai
Pinigai / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Taip siekiama išspręsti problemą, kai yra daugiau negu vienas pretendentas. Dėl to dar turės pasisakyti Seimas.

Finansų ministerija pasiūlė Ministrų kabinetui iš esmės pritarti dalies Seimo narių iniciatyvai, tačiau kartu rekomendavo patikslinti vietinės rinkliavos sąvoką, o Rinkliavų įstatyme aiškiai reglamentuoti, kad rinkliavos dydžiu laikoma didžiausia konkurse pasiūlyta suma.

Ministerija pasiūlė savivaldybės tarybos sprendimu patvirtinti viešojo konkurso organizavimo ir vietinės rinkliavos dydžio nustatymo taisykles.

„Įpareigoti savivaldybes pasirengti tokias taisykles. Manome, kad tai prisidėtų prie konkurso organizavimo skaidrumo ir aiškumo visiems rinkos dalyviams“, – posėdyje kalbėjo finansų ministrė Gintarė Skaistė.

Jeigu Seimas priimtų pataisą, viešojo konkurso nugalėtojas būtų nustatytas pagal pasiūlytą didžiausią rinkliavos dydį. Tokiu būdu leidimų rinkliavos būtų nustatomos verslininkams, kurie prekiauja ar teikia paslaugas, įskaitant prekybą iš laikinų įrenginių, kioskų, automobilių ar priekabų, lauko kavinių, taip pat už leidimą įrengti išorinę reklamą.

Pasak pataisos iniciatorių, kartais kai daugiau negu vienas asmuo prašo leidimo prekiauti ar įrengti reklamą, susidaro kebli situacija, kokiu būdu ir kriterijais išaiškinti tą, kuriam būtų suteikta pirmumo teisė.

Dabar iš būrio pretendentų nugalėtojus savivaldybės renka įvairiai: rengia loterijas, atsižvelgia į paraiškos pristatymo datą, į siūlomas papildomas naudas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis