Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Walmart“ vadovas: pirkėjų elgesys per pandemiją galėjo pasikeisti visam laikui

Daugelis pirkėjų elgesio pokyčių, atsiradusių dėl koronaviruso pandemijos, įskaitant elektroninių pardavimų šuolį, gali būti ilgalaikiai, mano didžiausios JAV mažmenininkės „Walmart“ vadovas Johnas Furneris.
Parduotuvė
Parduotuvė / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Sunku pasakyti, kaip ilgai išsilaikys šie pokyčiai, nors aš manau, jog daugelis iš jų bus ilgalaikiai“, – pareiškė jis interviu JAV verslo dienraščiui „The Wall Street Journal“.

Pasak J.Furnerio, tam tikrais praėjusio ketvirčio laikotarpiais internetu teikiamų savarankiškai atsiimamų prekių užsakymų augimas siekdavo 300 procentų.

„Walmart“ šią savaitę pranešė, jog elektroniniai pardavimai pirmąjį ketvirtį pašoko 74 procentais.

Bendrovė sausio–kovo mėnesiais padidino ir grynąjį pelną, ir įplaukas, o bendri palyginamieji pardavimai JAV išaugo 10 procentų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos