„Walt Disney“ nurodė, kad per ketvirtį, pasibaigusį kovo 28 dieną, dėl pandemijos ir didelių investicijų į naująją srautinės žiniasklaidos paslaugą „Disney+“ jos pelnas susitraukė 91 proc. iki 475 mln. JAV dolerių.
Bendrosios pajamos padidėjo 21 proc. iki 18 mlrd. JAV dolerių, o žiniasklaidos padaliniai pademonstravo gerus rezultatus.
„Nors COVID-19 pandemija lėmė akivaizdų finansinį poveikį daugeliui mūsų verslų, esame įsitikinę, kad galime atlaikyti šią krizę ir išbristi iš jos būdami tvirtoje pozicijoje“, – pareiškė naujasis bendrovės vadovas Bobas Chapekas.
Pajamos iš „tiesiogiai vartotojui“ teikiamų paslaugų, įskaitant naują internetinės televizijos transliacijos platformą, antrąjį fiskalinį ketvirtį padidėjo iki daugiau nei 4 mlrd. JAV dolerių. Visgi padalinys patyrė 812 mln. JAV dolerių dėl išlaidų, susijusių su paslaugos diegimu.
Bendrovė pranešė, kad naujoji „Disney+“ paslauga kovo pabaigoje jau turėjo apie 33,5 mln. abonentų.
„Disney“ teigė, kad „parkų, kruizinių laivų, taip pat plataus vartojimo prekių ir vaizdo žaidimų“ padalinių pajamos sumažėjo 10 proc. iki 5,5 mlrd. JAV dolerių, o segmento veiklos pajamos sumenko 58 procentais.
Tuo tarpu kino studijų padalinyje užfiksuotas nežymus pajamų padidėjimas ir nedidelis veiklos pelno sumažėjimas.