Y karta daugiau pinigų išleidžia kavai, o ne ruošimuisi pensijai

Jeigu yra dalykas, kuris vienija radikaliu individualizmu pasižyminčius vadinamosios Y arba tūkstantmečio kartos atstovus, tai, be abejonės, yra jų meilė kavai. Šiuo metu jie yra vieni pagrindinių kavos vartotojų pasaulyje, o jų išlaidos šiam gėrimui jau yra didesnės už įnašus pensijai, rašo vice.com.
Vyras su kava išsinešimui
Vyras su kava išsinešti / 123rf.com nuotr.

Remiantis nesenu internetines apklausas vykdančio portalo „SurveyMonkey“ tyrimu paaiškėjo, jog egzistuoja ryšys tarp gausaus kavos vartojimo ir itin prastų Y kartos pinigų taupymo įpročių. Beveik pusė Y kartos atstovų kavos pirkimui išleidžia daugiau, nei atsideda pensijai.

Apklausoje „Pinigai svarbūs“, kuri apžvelgė 1900 tūkstantmečio kartos atstovų nuo 18 iki 35 m. amžiaus išlaidavimo įpročius, gauti rezultatai buvo suskirstyti įvairiais „pjūviais“, pavyzdžiui, atsižvelgiant į lytį. Paaiškėjo, jog, kalbant apie finansus, merginos ypač pasižymi lengvabūdiškumu.

Net 44 proc. 18–35 m. amžiaus tūkstantmečio kartos merginų rytinei kavai per metus išleidžia daugiau pinigų, nei jų atsideda taupymui. Tokius finansinius įpročius turinčių tūkstantmečio kartos vaikinų yra 10 proc. mažiau.

Apklausos duomenys nepriklausomybę ypač vertinančiai kartai nežada nieko gero, nes toks elgesys tik rodo, kad būtiną taupymą, jeigu jie planuoja kada nors išeiti į pensiją, šie asmenys nukelia vėlesniam laikui.

Dėl šios priežasties ištisos kartos išėjimo į pensiją amžiaus vidurkis smarkiai pakils į viršų.

Tai, kad net ir patys Y kartos atstovai nesijaučia saugūs dėl savo finansinio saugumo ateityje, atskleidžia ir kiti atlikti tyrimai. Net 41 proc. 24–35 m. amžiaus tūkstantmečio kartai priskiriamų asmenų prognozuoja, kad negalės į pensiją išeiti anksčiau, nei sulaukę 65 m.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis