„Yra dvi šios SGD paskirstymo stoties panaudojimo galimybės. Žvelgiant geografiškai, yra Druskininkų miestas, taip pat yra miestų Šiaurės Lietuvoje, kurie perspektyvoje galėtų tikėtis dujų tiekimo iš šios paskirstymo stoties. Be abejo, taip pat yra verslo vartotojai. Yra ženklų, kad įmonės rimtai svarsto savo stotelių statybą, kad galėtų priimti tokius krovinius iš šios paskirstymo stoties“, – penktadienį žurnalistams Klaipėdoje teigė energetikos ministras.
SGD paskirstymo stoties operatorės „Klaipėdos naftos“ vadovas Mindaugas Jusius užsiminė, kad naudotis SGD stotimi svarsto Klaipėdos LEZ veikianti tarptautinė PET ruošinių gamintoja „Indorama“ bei viena didžiausių šalies logistikos grupių „Girteka“.
Susisiekimo ministras Rokas Masiulis sako, jog SGD terminalas yra Lietuvos stiprybė.
„Kiekviena šalis turi savo stiprybę. SGD yra mūsų sritis, todėl toliau į ją investuosime – į specialistus, į technologijas. Ateityje tai duos naudą mums visiems. Šiandien mūsų technologijų sode sudygo dar viena graži gėlė“, – penktadienį stoties atidarymo ceremonijoje kalbėjo R.Masiulis.
Stotyje įrengtos 5 po 1 tūkst. kubų talpos talpyklos, iš jų SGD bus perkraunamos į autodujovežius. Stotyje įrengtos dvi SGD dujovežių pripylimo aikštelės, SGD galima perpilti ir į laivus-dujovežius.
SGD paskirstymo stotį statė Vokietijos „PPS Pipeline Systems“, kuri už 33,3 mln. eurų 2014 metais nutiesė ir SGD terminalo dujotiekį, bei jos partnerė Čekijos „Chart Ferox“.
Naujoji stotis jau išbandyta kiek anksčiau – spalio viduryje autodujovežiais jas išvežė dujų prekybos bendrovė „Litgas“, patiekusi dujas Lenkijos dujų tiekimo įmonei „Duon“.
Ateityje numatyta galimybe stoties pajėgumus išplėsti iki 10 tūkst. kubų.