„Pizza Jazz“ bendraturtis Vilmantas Šimoniūtis konstatuoja, jog planuoti rezultatai nepasiekti: apyvarta neišaugo, pelno nedaugėjo, akcijos nepabrango. To padaryti per krizę, sutinka jis, buvo neįmanoma, ketvirtadienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.
„Bet mes su konsultantais bendraujame, ieškome variantų, kaip elgsimės toliau, ir konflikto nėra“, – tikina jis ir abejoja, ar šiandien konsultantus tinklo akcijos domintų.
„Žabolis ir partneriai“ vadovaujantysis partneris Alvydas Žabolis prognozuoja, kad didieji įmonių pirkimo pardavimo sandoriai pajudės šių metų pabaigoje – kitų pradžioje, nes kol kas dar laukiama, ar nebus blogiau. Priimant sprendimą esant neapibrėžtoms sąlygoms, pažymi pašnekovas, galima suklysti, tad ir perkantieji, ir parduodantieji, neskuba.
Tačiau, jo nuomone, pardavėjams, laukiantiems, kad jų turimų akcijų vertė pakils, ar pirkėjams, laukiantiems, kol akcijos nuvertės, derėtų įsidėmėti: geros įmonės kainą laikotarpis keičia nestipriai, pinga tik prastos įmonės.
Prieš dvejus metus „Pizza Jazz“ savininkai planavo iki 2010 metų atidaryti dar 4 restoranus, o 2011 metų – turėti dukart didesnę apyvartą nei 2007-ųjų, kai ji siekė 31 mln. litų. Tačiau realybė tokia, kad restoranų nepadaugėjo, o vienu sumažėjo ir dabar jų, kartu su japoniškų patiekalų restoranu „Miyako“, yra 12.
„Žiūrėsime, kokie pokyčiai rinkoje vyks šiemet. Mes patys pirkinių neplanuojame ir pirkėjų nesidairome: šiuo metu akcijų vertė nėra tokia, už kokią jas norėtume parduoti“, – svarsto V.Šimoniūtis.
Nors planai liko neįgyvendinti, jis vis dėlto džiaugiasi, kad „Žabolis ir partneriai“ padėjo pertvarkyti valdymą, sureguliuoti finansinius srautus.